Re: Niby musztarda

Data: 2015-11-03 16:43:40
Temat: Re: Niby musztarda
Od: s...@g...com

W dniu wtorek, 3 listopada 2015 15:45:14 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

> A smakuje Ci to? :-) Bo nie piszesz o tym ani słowa czy dobre... :-)

Jakby było "do bani", bądź "takie sobie", to bym nie pisał o tym. W/g mojego gustu :
REWELKA !!

> I jeszcze jedno - jakie proporcje Ty zrobiłeś?

Hmmm... Ciężko powiedzieć, bo eksperymenty kuchene robię "na oko", ale dam podstawowe
wskazówki:

- 2 torebki gorczycy
- 2 torebki kolendry
- 3-4 ząbki czosnku
- Korzeń imbiru, pociapać go najsamprzód na małe kawałki, bo gadzina jest twarda i
blender może nie dać rady. PRAKTYCZNA RADA: Zamrozić dziada w zamrażarce, a następnie
na byle jakiej ręcznej tarce go zetrzeć. Nie "włosi się". Kawałek imbiru taki 4-5cm,
ja lubię na ostro.
- 1-2 łyżki oliwy

Sruuuu.... Blendujemy to..

Następnie 1-2 łyżki sosu sojowego, 1 łyżka octu JABŁKOWEGO, pomerdać i gotowe.

I dać temu się przegryźć na 24h.

Podane powyżej proporcje są takie round/about, można IMHO dopieścić w/g własnego
uznania.