Re: Nie chca rosnac

Data: 2005-09-23 08:39:21
Temat: Re: Nie chca rosnac
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl>

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fuc7j1lnlvdjm5fr7io33fub5u1nojvbto@4ax.com...

> To wszystko przez Marię :-) O ile pamiętam napisała, że to jeden
> z jej ulubionych cebulowych i ładnie się udaje (patrz: zdjęcie na
> jej stronie), więc posadziłam, licząc na białe kwiaty. Nie
> wzięłam poprawki na to, że u Marii piaski a u mnie glina. Miało
> być biało i zwiewnie, a tak to tylko cenne miejsce straciłam w
> tym sezonie.

No i oberwało mi się z samego rana . Ładnie to tak?:-) Czy to moja wina, że
mam piaskownicę? Jak chcesz mieć biało i zwiewnie to posadź giaurę. Albo
zaprowadź sobie białe falenopsisy hihi... No a w ogóle, to zapomniałaś do
mnie drogi i nie mam co robić z nadwyżkami, bo wysyłać nie daję rady. A tu
potrzebne miejsce na całą paczkę liliowców :-).
A jak będziesz już jechać, to weź kawałek tej nowej trawy,a w zamian
zabierzesz kilka innych ;-). Bo mi miejsca braknie.

Z pozdrowieniami, Maria