Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

211. Data: 2010-03-11 21:42:50

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No rzeczywiście.
> I we flircie też nie mam, ani w PMSach.

Zmieniamy zasady w trakcie gry?

> Jeszcze chcesz się w czymś licytować?
> Jak sądzisz, że od dzieci i małżeństwa przybyło ci coś więcej
> niż znaczny wydatek czasu i energii na mnogość nowych obowiązków,
> to znaczy, że musisz ich mieć chyba za dużo.

Przybyły mi dzięki małżeństwu trzy kolejne osoby do kochania i trzy
kolejne odpowiedzialności, a także trzy sprawności. Teraz mogę być już
drużynową, a Ty dalej jesteś zuchem albo inaczej pretendentem do bycia
zuchem.

--

Paulinka

212. Data: 2010-03-11 21:46:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Bo sobie nie moglam poradzić ponad rok. TO stało w miejscu i mnie
> niszczyło.
Zgoda. Wybrałaś dobrze, idąc tam. Jednak nie wiesz, co by było, gdybyś
wybrała inaczej- i się nie dowiesz. Kto wie- może poszła byś np do
psychoterapeuty- dobrego, który by przepracował to z Tobą? Przepracował z
Tobą- ale nie zrobił za Ciebie, bo to awykonalne. Nieprawdą jest więc, że to
ten ksiądz to zrobił. Owszem- pomógł, pokazał drogę- ale zrobiłaś Ty. Czy
gdyby nie trafił z pomocą- obarczyła byś go winą za to?

> Nienie, to akurat było ewidentne wyzwolenie ze złych emocji, trwałe.
Życzę Ci tego...ale nie wierzę. Wszystko trzeba podtrzymywać, praktykować.
Dobry nastrój, Zrozumienie, Olśnienie- także. Pamiętasz Gurdżijewa? Czwarty
poziom- o ile na nim jesteś (nie wiem- nie mogę ocenić na tak ani nie)- jest
odwracalny, a razie braku pielęgnacji.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

213. Data: 2010-03-11 21:48:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW zakładając, że było ich kilka, ile łącznie lat spędziłeś pozostając
w związkach z kobietami?

Wydaje mi się, że Paulinka, pomimo wieku, i tak jest od ciebie znacznie
bardziej doświadczona pod tym względem.

--
CB

214. Data: 2010-03-11 21:53:29

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i niech traktuje, co mi do tego - tyle że niech pamięta, że zabijanie
> ma
> swoje raczej ustalone i nieodwracalne konsekwencje

Wy, normalni, kiepską macie pamięć, zwłaszcza do spraw,
o których nie chce się Wam pamiętać.

> w przeciwieństwie do
> nadstawiania/cofania policzka w różnych aspektach miłości.

Które konsekwencji żadnych, jak wiadomo, nie ma;
a jeśli nawet ma, to odwracalne. Wszyscy wszak o tym
wiedzą.

215. Data: 2010-03-11 21:57:23

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No strasznie jesteś teraz wiarygodna po tym łzawym opisie,
> który przekreśla lata epatowania tutaj wręcz kochaniem.
> Szkoda, że jesteś tak ślepa, że nie widzisz samej siebie.

Widzę siebie bardzo wyraźnie. Kocham i jestem kochana przez swoich
bliskich. Jeśli opis dla Ciebie łzawy to trudno, ja nie rozdzielam
swojej miłości wg grafiku.

--

Paulinka

216. Data: 2010-03-11 22:00:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

... tzn w związkach, choć niekoniecznie z kobietami.

--
CB

217. Data: 2010-03-11 22:04:34

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Masz tutaj jakichś bliskich?
> To zdecydowanie polecam także okulistę ;-)

Zauważyłam, że piszesz o p.s.p., ale to tak głupie odniesienie w
przypadku meritum naszej dyskusji, że je zignorowałam i odniosłam się do
Twoich rzeczywistych zarzutów.

--

Paulinka

218. Data: 2010-03-11 22:09:31

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauroczony?
Naprawdę uważasz, że nie mam się kim już zauraczać?

Sorry, ale ty nie wiesz jak to jest kochać kogoś (z wzajemnością)
pozostając z tą osobą w związku te 10++ lat, bez bzykania się na boku.
Nie mówiąc już o dzieciach.

I tu niekoniecznie chodzi o kryterium trwałości, ale o miłość.
Jedni radzą sobie z miłością w związkach, a inni nie.

Ty niestety nie.
Notabene: XL także nie (pisała o tym kiedyś coś, że miłość w małżeństwie
to tylko wg niej przeszkadza i jest jej zupełnie do tego zbędna).
Pod tym względem świetnie z nią pasujecie do siebie, dopóki coś się
w tym nie zmieni u niej, albo u ciebie. ;)

PS: żartowałem z tą zmianą. :))

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Jesteś po prostu nią zauroczony.
I nie chcę ci tego odbierać.
Przyjdzie czas, to zam zdecydujesz.
Natomiast nie liczy się tak bardzo różnica 2-3 lat w związkach,
ale predyspozycje do przyswajania wiedzy i jej priorytet.
Ale tak jak mówiłem, nie chciałbym nikogo dyskredytować,
więc na wnioski musisz trochę poczekać.
Przyjdą do ciebie na pewno w stosownym czasie ;-)

219. Data: 2010-03-11 22:10:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:22:45 +0100, Ender napisał(a):

> [...]
> miedzy 5 a 10.
> Wuju do mnie mogłabyś mówić, zamiast się kompromitować.

Ty wuju nie szarżuj tak w tematach gdzie mocny nie jesteś, samo
wyszczekanie może ci później nie pomóc :-)

Stalker

220. Data: 2010-03-11 22:12:39

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Zauroczony?
> Naprawdę uważasz, że nie mam się kim już zauraczać?

Teraz to już doprawdy przesadziłeś! Nie jestem urocza, spolegliwa,
łagodna, zawsze krok z tyłu za mężczyzną? ;)

--

Paulinka

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa