Re: Nikotynizm - leczenie farmakologiczne

From: "Beata" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Nikotynizm - leczenie farmakologiczne
Date: Tue, 3 Aug 2004 21:49:30 +0200

Użytkownik "Magister" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ceobmb$718$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Od dłuższego czasu próbuję (bezskutecznie) rzucić fajki.. Bardzo proszę o
> uwagi na temat dostępnych na polskim rynku preparatów wspomagających
> leczenie uzaleznienia nikotynowego.
Hmm.. Lacze sie w bolu. Wyliczam, czego probowalam - Tobacoff - tabletki
bodajze do ssania, maja powodowac niesmak - powoduja, ale nie na tyle, by
przestac palic. Zyban- ponoc rewelacja w leczeniu nikotynizmu - u mnie bez
echa, probowalam- bez efektu. Gumy Nicorette - pomagaja zmniejszyc palenie -
rzeczywiscie, palilam 5 sztuk mniej dziennie.
Tzw. Biocos tam- czyli podlaczanie pod elektrody odczulajace + dretwa gadka
o szkodliwosci palenia - przedziwne, ale 3 dni nie palilam bez szczegolnych
efektow ubocznych. Po 3 dniach sprobowalam z ciekawosci i polecialo -
poprawka w sensie powtorzenia zabiegu nic juz nie dala.
Przymierzam sie do akupunktury - mieszkam w Gdansku - wdzieczna bym byla
obecnym tu autorytetom medycznym za wypowiedz na temat sensu w/w :-)
Duzo bym dala, by juz nie palic...:-( Zmeczona jestem tym uzaleznieniem.

pozdrawiam,
Beata