Re: No i Polacy przepitolili.

Data: 2018-07-03 23:26:36
Temat: Re: No i Polacy przepitolili.
Od: XL <i...@g...pl>

<j...@o...pl> wrote:

> masz racje; tylko dla przekomarzania sie to napisalem.

> syn pracowal w najekskluzywniejszym hotelu w Gdansku, jako ochroniarz.
> za pensje niemalze glodowa, ale nie o to chodzi.
> nie, zeby z bronia, ale taki zwykly. byly tam, miedzy innymi, pzpn=owskie
> posiedzenia; narracja bardzo zbiezna z Twoja; zwyjkle chamstwo i trzoda.
> Walesa (czy Tusk?) tez tam bywal, o ile sie nie myle, rozdzie;nie.
> moze kiedys sie dopytam o szczegoly i opisze, tak dla prawdy i zabawy.
> a moze nie. nie wiem.

> przestan:)

> [...]

Myślenie życzeniowe, niestety. Póki ktoś nie rozpirzy najpierw tego
szemranego pzpnowskiego towarzystwa, a potem tej g...j reprezentacji i tego
wszystkiego od nowa nie stworzy, to Polakom już na zawsze tylko jedno
pozostanie - okrzyk ,,Nic się nie stało!" i beznadzieja.
Pytanie, jak długo będą to krzyczeli, pełni szczerych uczuć do swej
reprezentacji, zanim zrozumieją, że PZPN, jak i ona sama, mają swoich
wiernych kibiców w DUPIE?!

--
XL