No, to co u Was dzisiaj na stole?

171. Data: 2012-09-24 06:12:33

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Skoro Aicha jest błogosławionym objawionym źródłem jedynych i pierwszych
> oryginalnych, ba, dziewiczych przepisów... to powodzenia w przypalaniu
> serka 3333-)

Aicha mieszka w regionie, gdzie te serki były robione, zanim wynaleziono
google. Dlatego tym razem to nie ty jesteś guru i musisz to jakoś przeżyć:->

J.

www.kontestacja.com

172. Data: 2012-09-24 07:58:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 08:12, krys pisze:

> Aicha mieszka w regionie, gdzie te serki były robione, zanim wynaleziono
> google.

Nie przesadzaj. Ja pochodzę z zupełnie innego regionu i tam też smażono
serki zanim wynaleziono google. Tylko nie nazywano ich hauskyjzą, a po
prostu smażonym serem.

Ewa

173. Data: 2012-09-24 08:10:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie przesadzaj. Ja pochodzę z zupełnie innego regionu i tam też smażono
> serki zanim wynaleziono google. Tylko nie nazywano ich hauskyjzą, a po
> prostu smażonym serem.

Nie przesadzam. Po prostu zapytałam Aichę, bo wiem na pewno, może wiedzieć
to, co ja chcę wiedzieć. Nie wiem, gdzie jeszcze smażono te serki, ale wiem,
że _na pewno_ nie pytałam XL co potrafi znaleźć na ten temat w google. Mogę?

J.

www.kontestacja.com

174. Data: 2012-09-24 10:31:16

Od: Bbjk <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 września 2012 00:26:10 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Skoro Aicha jest błogosławionym objawionym źródłem jedynych i pierwszych
> oryginalnych, ba, dziewiczych przepisów... to powodzenia w przypalaniu
> serka 3333-)

Żeby nawet serka zazdrościć! :D
Aicha, dawaj przepis! :)
--
Bbjk uśmiana

175. Data: 2012-09-24 15:48:46

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-14 21:07, medea pisze:

> Szukam inspiracji na jutrzejszy obiad.

A ja ostatnio wciąż grzyby, bo obrodziły, wczoraj zupa z kurek, dziś
maślaki z podgrzybkami w śmietanie, kanie panierowane na dobitkę, jutro
dla nabrania oddechu coś odmiennego. Suszarka chodzi na pełnych
obrotach. Więc jeśli możesz i lubisz, może coś z grzybków?
--
B.

176. Data: 2012-09-24 16:38:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 17:48, Bbjk pisze:

> [...]
> jutro dla nabrania oddechu coś odmiennego. Suszarka chodzi na pełnych
> obrotach. Więc jeśli możesz i lubisz, może coś z grzybków?

Musiałabym kupować, bo z nas nie są grzybiarze. Ja lubię zbierać, ale
rodzinkę trudno namówić, poza tym chyba u nas za sucho na grzyby.
Grzyby lubię, ale głównie suszone, bo świeże są dla mnie zbyt
ciężkostrawne (zawsze wolałam zbierać, niż jeść ;) ). Ze świeżych to
najbardziej lubię zupę grzybową.

Ewa

177. Data: 2012-09-24 17:04:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bbjk" <b...@g...comspam> napisał w wiadomości

> [...]
> dla nabrania oddechu coś odmiennego. Suszarka chodzi na pełnych obrotach.
> Więc jeśli możesz i lubisz, może coś z grzybków?

Kanie panierowane...jesteś pewna? No wiesz- jak za 3 dni będziesz tu pisać-
to ok.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

178. Data: 2012-09-24 17:11:00

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 19:04, Chiron pisze:

> Kanie panierowane...jesteś pewna? No wiesz- jak za 3 dni będziesz tu
> pisać- to ok.

Oczywiście. Kanie są bardzo charakterystyczne, a akurat na grzybach znam
się całkiem nieźle :)
--
B.

179. Data: 2012-09-24 17:13:07

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 18:38, medea pisze:

> [...]
> Grzyby lubię, ale głównie suszone, bo świeże są dla mnie zbyt
> ciężkostrawne (zawsze wolałam zbierać, niż jeść ;) ). Ze świeżych to

Ja też uwielbiam zbierać, a nawet, jeśli nie trafią się, to też dobrze
połazić po lesie :) Suszone mają więcej aromatu. Zastanawiałam się przez
moment, czy doradzać Ci grzyby, właśnie, ze ciężkostrawne.
--
B.

180. Data: 2012-09-24 17:19:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście. Kanie są bardzo charakterystyczne, a akurat na grzybach znam
> się całkiem nieźle :)

Jakoś tak jeśli chodzi o kanie- mam zawsze problem... i wolę nie jeść:-).
Czy jesteś pewna, że odróżnisz np młodą kanię od młodego muchomorka? Dla
mnie one są identyczne. A widziałem, jak 2 grzybiarzy się o to sprzeczało.
Dla mnie to dziwna sprzeczka- bo w razie takich wątpliwości nalezy od razu
wywalić.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Suszone pomidory - temperatura oliwy?
XL