No, to co u Was dzisiaj na stole?

221. Data: 2012-09-25 20:32:18

Temat: Re: No, to co u Was dzisiaj na stole?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 22:19:12 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
nt.php?id_p=6870

> U Ciebie w kuchni też? :) Każdy, kto przechodzi czy tylko wybrani?

Czy nie za luźna aby ta paralela?
(by XL)

222. Data: 2012-09-25 20:33:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Sep 2012 22:25:32 +0200, medea napisał(a):

> No, czyli stęskniłaś się. Bo w tym wątku mnie od rana nie było.
>
> Ewa

Byłaś obok, i jak widac doskonale wiesz, o co chodzi, pisząc "w TYM wątku".
(by XL)

223. Data: 2012-09-25 20:56:03

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-25 22:33, Ikselka pisze:

> Byłaś obok, i jak widac doskonale wiesz, o co chodzi, pisząc "w TYM wątku".

No, bo teraz już jestem - logiczne. 3333-)

Ewa

224. Data: 2012-09-25 21:12:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-25 21:34, Qrczak pisze:

> qr.a

Jakby coś to przepraszam. Nowy odruch wykształca mi się powoli :)

225. Data: 2012-10-05 21:06:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-23 17:22, krys pisze:

> No to podobne eksperymenta miały miejsce, ino psucie serka było wspomagane
> sodą. Ale podobno jednak nie to. Muszę zapodać Twój sposób.

Dziś zrobiłam. I jeszcze ciepły pożarłam ;)
Serek to "twaróg raciborski ręcznie krojony półtłusty", nastawiłam w
poniedziałek, we wtorek udałam się z dziecięciem w rozjazdy, wróciłam
dzisiaj. Nie wiem, czy przez ten czas kaloryfer grzał czy nie (tu
niestety zachodzi element losowości), ale dziś serek konsystencję miał
mniej więcej śmietany - tylko jeden 2-3-centymetrowy fragment był stały.
Wyrzuciłam na teflonową patelnię bez tłuszczu, pobełtałam chwilę aż się
roztopił, zgodnie z tutejszymi sugestiami dodałam jajko i dosłownie po
kilku minutach było gotowe.
Myślę, że kluczową sprawą jest jakość sera.

226. Data: 2012-10-05 21:14:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Oct 2012 23:06:56 +0200, Aicha napisał(a):

> Myślę, że kluczową sprawą jest jakość sera.

Z kupnego mi wychodził gorzki, dopiero z tego "od baby" wychodzi jak trzeba
- kolejny właśnie zaczyna chodzić, jutro topię ;-PPP
(by XL)

227. Data: 2012-10-05 21:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Wyrzuciłam na teflonową patelnię bez tłuszczu, pobełtałam chwilę aż się
> roztopił, zgodnie z tutejszymi sugestiami dodałam jajko i dosłownie po

Ja robię na maśle.
(by XL)

228. Data: 2012-10-06 06:35:43

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Oct 2012 23:14:21 +0200, Ikselka wrote:

> Z kupnego mi wychodził gorzki, dopiero z tego "od baby" wychodzi jak trzeba
> - kolejny właśnie zaczyna chodzić, jutro topię ;-PPP
A właśnie - też ostatnio zrobiłem i wyszedł gorzki. Cały poszedł do
śmieci. Myślałem, że to wina sody. Jakoś do nabiału od baby nie mogę się
przekonać - mam obiekcje co do higieny przygotowywania.

229. Data: 2012-10-06 06:50:54

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomjas" <t...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> A właśnie - też ostatnio zrobiłem i wyszedł gorzki. Cały poszedł do
> śmieci. Myślałem, że to wina sody. Jakoś do nabiału od baby nie mogę się
> przekonać - mam obiekcje co do higieny przygotowywania.

Obiekcje? Przecież to i tak baba sprzedaje do mleczarni- oni tam tylko
przerabiają to "niehigieniczne" mleko. Naprawdę. Oni go wcale nie
wytwarzają:-)

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

230. Data: 2012-10-06 08:10:29

Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 6 Oct 2012 08:50:54 +0200, Chiron wrote:
> [...]
>
> Obiekcje? Przecież to i tak baba sprzedaje do mleczarni- oni tam tylko
> przerabiają to "niehigieniczne" mleko. Naprawdę. Oni go wcale nie

Miałem bardziej na myśli wytwarzanie sera:)

Suszone pomidory - temperatura oliwy?
XL
Dania z dynią
Apropos sosow