Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

Data: 2019-04-16 22:27:10
Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid>

Am 16.04.19 um 09:17 schrieb Trybun:

> Płonie budynek, jak zresztą wiele innych.
>
> Jeszcze jeden "sojusz" z imperialistą i nie będzie komu mówić w Europie
> w językach narodowych.

Uszczelnilbym okna i drzwi, bo cholera wie jakie gazy moga imperialisci
uwolnic. Zrobilem sobie dzisiaj dluzszy spacer i widzialem pare
samolotow wojskowych oraz helikopter. Chemtrails, kolego!

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).