Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

Data: 2019-04-21 23:46:10
Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Ilona <i...@u...net>

On 2019-04-21 09:41, XL wrote:
> [...]
wnosil-benzyne-do-katedry-sw-patryka-w-nowym-jorku/4
1d9es4#slajd-1

> Nieeee, ja myślę że zastosowano procedurę bezpieczeństwa. Ewidentnie
> musiano wcześniej (niż o 18:35) wiedzieć, (chocby sygnał radiowy do służb
> - z czujników na dachu) że zaczyna się pożar - i w celu uniknięcia paniki
> wyprowadzono ludzi bez informowania. Musiało to zając te 15 minut do 18:50.
> Ogłoszono wtedy pożar. I to jest zupełnie OK i profesjonalne. Alarm
> bezpośredni do stłoczonych w obiekcie ludzi spowodowałby panikę i ofiary
> lub obrażenia.

cuzi-podpalili-reichstag

> Makaron liczy, że zyska politycznie na tym pożarze. Swym zachowaniem po.

Znajomy strażak twierdzi, że gdyby wiedzieli o tym pożarze 15 minut
wcześniej, to tego pożaru 'w ogóle by nie było'.
Ugasili by go w zarzewiu sami budowlańcy.

//a tu znowu silny symboliczny przekaz
https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/pozar-notre-dam
e-w-paryzu-ocalala-polska-kaplica/vs4wpbq