Re: O błędach z innej beczki (straganu)

Data: 2005-07-28 15:37:51
Temat: Re: O błędach z innej beczki (straganu)
Od: "Przemodar" <p...@o...pl>

> We Wrocławiu jest fajna knajpka w której dają do jedzenia "pstronga"...
> Jak zapytałem się kelnera co to jest to wyjaśnił, że taka ryba... :->

To niemal jak letni michałek sezonowy, ale gdzieś w Europie cwany
restaurator wystawił w oknie olbrzymie menu z wieloma błędami
ortograficznymi. Okazało się, że pomysł chwycił, bo znacznie więcej
klientów wchodziło do środka po to chociażby, żeby pośmiać się z nieuka.
Nieuk nie był nieukiem, a jeszcze kasiorkę na tym dużą robił. Grunt to
pomysł i intrygująca reklama.

BTW - Polska. Reklama firmy metalowej - dwie seksowne dziewczyny na
tablicy z napisem "Ciągniemy druty do fi20".

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie..."