Re: O co tutaj chodzi?

From: "Chiron" <c...@o...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: O co tutaj chodzi?
Date: Fri, 18 Apr 2014 01:25:11 +0200

Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
news:c4feea66-f3f1-4d01-bc8d-cabd8e4036d0@googlegrou
ps.com...

>Ona chciała iść na terapię DDA, poszła - ale psycholog tam jej powiedział,
>że NAJPIERW musi wyleczyć bulimię. Na mój chłopski rozum, po prostu ją
>zbył.
>No bo jakże to leczyć 2 choroby naraz... Ale zostawiająć cynizm i sarkazm -
>może
>miał rację?

No i?...Poszła na terapię, aby wyjść z bulimii?

> [...]
>KOSZMAR).
>DDD bierze się stąd, że ojciec to sadysta emocjonalny, terroryzował mnie,
>matkę,
>ogólnie nas odkąd pamiętam... Sam w komfortowej sytuacji, obwinia
>wszystkich za
>dosłownie WSZYSTKO. Nienawidzę go, ale go toleruję. Nie będę się stawiał w
>sytuacji
>najbardziej skrzywdzonego - są gorsze sytuacje. Chcę tylko poznać
>mechanizmy,
>chcę coś z tym zrobić, zaradzić. A kasy nie mam wiele. Dlatego postanowiłem
No ale byłeś na terapii DDA? Skoro jesteś DDA- no to logiczne, żebyś
poszedł. Właśnie taka terapia pomogła by Ci zrozumieć te mechanizmy. Są
takie terapie z NFZ

>Co do mnie samego - mam skłonność do "trollowania" - mam swoje ukochane
>forum
>i na nim obrzucam sam siebie pomyjami. Najlepiej się czuję, jak się zbrukam
>"gównem" słownym i jak na mnie ludzie nastają... W sensie - ofensywnie mi
>odpisują.
>
>Chciałbym żeby było normalnie. Chciałbym jakoś to zakończyć. Ale na razie,
>od urodzenia do teraz, do 38 roku życia, czuję się "dobrze" w takim
>własnoręcznie
>stworzonym "środowisku". Tak bezpiecznie. To znam.
Ludzie czują się dobrze w tym, co znają. Tylko Ty możesz podjąć decyzję, czy
warto to ciągnąć tak dalej- czy zmienić

>Czy potraktujesz to poważnie?
Nie rozpatruję tak tego
--