Re: O co tutaj chodzi?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 17 Apr 2014 16:52:43 -0700 (PDT)
Subject: Re: O co tutaj chodzi?
From: t...@g...com

W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 01:38:53 UTC+2 użytkownik Miriam napisał:
> A on nie rozumie że takie zachowanie atakuje jej atrakcyjność, gdy patrzy na cycki
ona uważa że już nie jest dla niego atrakcyjna. Ciekawe jakby reagował gdyby jego
panienka, śliniła się do monitora widząc wielkie penisy, i wyszukiwała ,
kolekcjonowała na dysku ich przeróżne wzwody/ ciekawe czy Ikselcia tak robi/

Powiem Ci szczerze - jako dorosły człowiek, olałbym to. Nie mam jakichś kompleksów.
Nie traktowałbym tego jako jakąś wskazówkę czy problem. Ot, pooglądać sobie chce,
to niech ogląda. No, chyba że mój pogląd jest jednak zły. Ale też nikt nie nauczył
mnie niczego innego. Staram sie być całe życie możliwe elastyczny i po prostu nie
wtrącać się w czyjeś pragnienia i chcenia. Ale czasami się zastanawiam, czy to nie
czyni ze mnie gościa, z którego zdaniem nikt się nie liczy, bo nie mam swojego...