PEKLOWANIE

11. Data: 2006-11-09 22:27:47

Temat: Re: PEKLOWANIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ps" <d...@p...onet.pl> wrote in message
news:ej099q$1l3$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Milo pozdrowic jedynego inteligentnego, doktora nauk wszelkich,
> wyznacznika w sieci.
>
> Wolno i powoli... jeszcze raz...
>
> Ajuz bylo widac, ze przyjmujesz (ponownie) lekarstwa
>
> Kri Z

Daj sobie siana (do nasiadówki)... Pomaga i na łeb, u konia...

12. Data: 2006-11-09 22:34:24

Temat: Re: [OT] Re: PEKLOWANIE
Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał
> Płatna, domowa, a co nie wolno?

A jest Neostrada bezpłatna?
OK. Wystarczy mi to, że 'domowa'. Dziękuję za odpowiedź.

M.

13. Data: 2006-11-09 22:37:43

Od: "Multisenior" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Muran" <n...@n...spam> wrote in message
> Użytkownik "Multisenior" <m...@p...onet.pl> napisał
>
> A jest Neostrada bezpłatna?
> OK. Wystarczy mi to, że 'domowa'. Dziękuję za odpowiedź.
>
> M.

Bepłatna, gdy kto inny za nią płaci...

14. Data: 2006-11-10 06:42:15

Od: "Hasky" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
>
> Przepraszam, ale hołota o psich nickach zaatakowała mi kompa.

Kłamie i kłamstwem się podpiera,
Sprawdźcie! na soc polityka występuje codziennie, oraz na soc kulture polish
Ksywa multisenior i panslawista..
Mysle ze nie wziął dzisiaj na czas pigułek, i nie popił melisy.

15. Data: 2006-11-10 06:50:29

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ej036q$88o$2@nemesis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Mieszaniny peklujące są różne - do suchego peklowania to mieszanina soli
> i saletry (ta nie jest konieczna - dodaje się dla zachowania koloru) oraz
> mieszaniny przypraw i ziół, opcjonalnie czosnku, zmielonych lub
> pokruszonych, bądź utartych w moździeżu (lub zmiksowanych w młynkach
> udarowych) razem ze solą. Podobne zestawy solanki - nastrzykuje się mięso
> lub tuż po uboju sztuki wprowadza w tętnice - najlepszy sposób na
> zapeklowanie zapewniający najbardziej równomierne rozejscie się mieszanki w
> objętości mięsa, jednocześnie przerywający życie komórek i najszybsze

Nie wiem,, czy kiedykolwiek coś w życiu zapeklowałes, ale wiem, że
chrzanić potrafisz.

Władysław

16. Data: 2006-11-10 07:06:02

Od: "Sokolnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Nie wiem,, czy kiedykolwiek coś w życiu zapeklowałes, ale wiem, że
> chrzanić potrafisz.

He..he, nie muszę klamać - mam ten komfort...

DO PANI HANI
DO PANI HANI
Moja ulubiona zapiekanka
DO PANI HANI...