Precz z aluminiowymi formami!

71. Data: 2018-08-26 08:42:32

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-25 o 14:42, Animka pisze:

> Gdzie tak napisał?

Nie napisał i w tym cały ambaras,. Określił się tylko jasno jako Litwin.

72. Data: 2018-08-26 08:44:29

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-25 o 18:47, XL pisze:

> Cóż. Używaj zatem ile wlezie. Byle z przekonaniem ?
>
> http://rocznikswietokrzyski.pl/wp-content/uploads/20
15/01/010.pdf

> https://biotechnologia.pl/kosmetologia/artykuly/alum
inium-w-antyperspirantach-wzbudza-coraz-wiecej-watpl
iwosci,1120

> http://analit.agh.edu.pl/wp-content/uploads/2016/10/
12_Zuziak_Justyna_Analit_2.pdf

> http://www.imp.lodz.pl/upload/oficyna/artykuly/pdf/f
ull/Nas8_06_04.pdf

Mogę tylko powiedzieć że z przekonaniem wybieram  folię aluminiową a nie
plastikową do pakowania żywności.

73. Data: 2018-08-26 10:42:45

Temat: Re: [OT] Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 08:42, Trybun pisze:

> Zgadza się, tylko ktoś ograniczony może krytykować ludzi myślących i
> niestety tak się składa że ta większość to ograniczone prymitywy bez
> własnego pomyślunku, bezkrytycznie podpisujący się pod werdyktami
> panujących celebrytów. Nigdy nie dopuszczą do siebie tacy że są tylko
> wytresowanymi bezmózgowcami.

Tak jest.
Każdy, kto nie kupował promocji do następnej klasy, powinien znać język
ojczysty.

> nowomowowych idiotyzmów w stylu "długi łykend", "gryl", "tę" w
> określaniu rodzaju żeńskiego,

Nowomowne, jak określasz, jest narzędnikowe wyrażenie "tą" używane przez
niektórych w bierniku. Od _zawsze_ w bierniku było "tę". I tylko "tę".
Niestety z nowomową prymitywów walka długa...

> I kto tu jest prymitywem o ptasim móżdżku

No właśnie? :p

> Kim/czym w ogóle jest to "państwo",

Każdy pan zawsze panem pozostanie, ma to w genach.
Cham też ma swoje pochodzenie utrwalone w genach.
I cham, żeby nie wiadomo jak się przebrał, żadnym państwu nie dorówna,
zawsze wyjdzie z niego prawdziwa natura.

> Przed 45 bardzo wielu z tych dzisiejszych mądrali jadąc do Warszawy
> musiała by sobie zarezerwować jakąś gotówkę aby mieć na pisarza który
> napisze im pismo do urzędu bo oni nie gramotni.

I dzięki władzy ludowej to właśnie chamy zaczęły narzucać swoje
obyczaje. I to tak intensywnie, że niedawno Bralczyk w przedziwny sposób
tłumaczył mi wprowadzenie nowego znaczenia słowa w słowniku. Właśnie
używaniem przez "elity" tego słowa w niewłaściwym znaczeniu. :(

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

74. Data: 2018-08-26 11:39:46

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 10:42, Akarm pisze:

> Tak jest.
> Każdy, kto nie kupował promocji do następnej klasy, powinien znać
> język ojczysty.

Raczej jest w miarę wolny od tych wtłaczanych taśmowo do łbów
idiotyzmów. Ma możliwości  zachować resztki zdolności do samodzielnego
myślenia. Współczesne szkoły pozbawią go tego na pewno.

> [...]
> "tę".
> Niestety z nowomową prymitywów walka długa...

Nie ważne od kiedy, ważne że właśnie teraz się tego nadużywa. Jakoś
kiedyś nie było powodów do rozdrażnienia tym stosowaniem "ę" zamiast
"ą". Teraz jest to wyraźnie akcentowane.

> No właśnie? :p

Dobrze że zaczynasz wyciągać właściwe wnioski, i odróżnić wytresowanego
imbecyla od człowieka myślącego.

> Każdy pan zawsze panem pozostanie, ma to w genach.
> Cham też ma swoje pochodzenie utrwalone w genach.
> I cham, żeby nie wiadomo jak się przebrał, żadnym państwu nie dorówna,
> zawsze wyjdzie z niego prawdziwa natura.

A "państwo" kim/czym jest?
W ogóle to jak odróżniasz tych panów od chamów. Pomijając oczywiście
laboratoryjną analizę genotypu.

> [...]
> sposób tłumaczył mi wprowadzenie nowego znaczenia słowa w słowniku.
> Właśnie używaniem przez "elity" tego słowa w niewłaściwym znaczeniu. :(

A może te chamy tylko odrzuciły narzucane sobie pańskie obyczaje, nie
pomyślałeś o tym,. Człowiek samodzielnie myślący nie potrzebuje do życia
wytycznych od mentorów, których ma za elitę, czyli faktycznie jest tylko
jakimś bezmózgim a nie panem, bo nie jest nim nawet dla samego siebie.

75. Data: 2018-08-26 11:49:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie napisał i w tym cały ambaras,. Określił się tylko jasno jako Litwin.

To prawie jak Miłosz :->
Różnica w ,,prawie" kryje się jednak ogromna, bo Miłosz zrobił to
równocześnie korzystając z POLSKIEJ gościny i służąc obcej, radzieckiej
władzy, mając Polskę i Polaków w dupie - a Mickiewicz był i wciąż czuł się
obywatelem jeszcze do niedawna istniejącej Rzeczpospolitej Obojga Narodów.
Mickiewicz był Polskiem, bo to Polskę ukochał i ją sławił, a z Litwy
pochodził, spędziwszy tam dzieciństwo. Owszem, to tęsknocie za Litwą
poświęcił ,,Pana Tadeusza", umieszczając tam jednak, zgodne z osobistą
identyfikacją narodową, narodowowyzwoleńcze POLSKIE akcenty.
Dlatego ,,Pan Tadeusz" jest POLSKĄ romantyczną epopeją narodową.

--
XL

76. Data: 2018-08-26 11:50:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
12_Zuziak_Justyna_Analit_2.pdf

ull/Nas8_06_04.pdf

> Mogę tylko powiedzieć że z przekonaniem wybieram  folię aluminiową a nie

Współczuję. Ja wybieram papier.

--
XL

77. Data: 2018-08-26 11:51:20

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 11:39, Trybun pisze:

> W ogóle to jak odróżniasz tych panów od chamów. Pomijając oczywiście
> laboratoryjną analizę genotypu.

Czasem wystarczy tylko spojrzeć, czasem wystarczy zamienić z kimś kilka
zdań.
Ja, na przykład, kiedy zadaję pytanie na piśmie, to na końcu zadania
stawiam znak zapytania. To mnie odróżnia od niektórych. Między innymi
właśnie to, że potrafię posługiwać się językiem ojczystym.

I już nie będę tego ciągnął.
Bez sensu.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

78. Data: 2018-08-26 12:48:25

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musiała by sobie zarezerwować jakąś gotówkę aby mieć na pisarza który
> napisze im pismo do urzędu bo oni nie gramotni.

Większość do tej pory nie jest gramotna. Mają swoich ludzi od pisania
przemówień.
Pamiętasz tego garba na plecach Komorowskiego podpowiadającego mu co ma
robić?
To już jest szopka nad szopkami prymitywów. W Domu Wariatów takie coś by
jeszcze "uszło", ale u reprezentanta Polski? Kompromitacja.

--
animka

79. Data: 2018-08-26 13:02:09

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przemówień.
Pamiętasz tego garba na plecach Komorowskiego podpowiadającego mu co ma
mówić?

80. Data: 2018-08-26 13:36:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> musiała by sobie zarezerwować jakąś gotówkę aby mieć na pisarza który
> napisze im pismo do urzędu bo oni nie gramotni.

No.
I ten pisarz za TĘ gotówkĘ NAPISAŁBY im w tym piśmie ,,MUSIAŁABY".

--
XL

Prosecco
Reklama pomidorów z Lidl