Re: Oberon - pytanie do lekarzy

From: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Oberon - pytanie do lekarzy
Date: Thu, 19 Jun 2003 17:55:05 +0200

Marek Bieniek napisał:

>Bo to w ogóle sprzęt nastawiony na kobiety wybitnie:)
>Widziałem jednego takiego faceta co miał jakiś kolorowy wydruk swojego
>ciała z tego ustrojstwa i jak pragnę zdrowia - była tam macica.

Wielka jest wiara współcześnie żyjących ludzi w nieograniczone
możliwości techniki. Może rzeczywiście niezorientowanym trudno
ocenić, co jest dzisiaj możliwe, a co nie. Na jednej ze stron
reklamujących "Oberona" jest zdjęcie z badania pacjentki, która
ma na głowie coś przypominającego słuchawki stereo (i co
prawdopodobnie nimi jest). Obok - "lekarz" obserwujący na ekranie
kolorowe "wnętrzności" o jakości atlasu anatomicznego.
A potem taka pacjentka trafi do normalnego lekarza, dostanie
skierowanie na gastroskopię i oburzy się, że przychodnia
stosuje takie przestarzałe metody zamiast zaopatrzyć się
w "superkomputer" :)

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr