Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: krys <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Obniżanie ocen za rozmowę
Date: Sun, 01 Oct 2006 18:31:01 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 62
Message-ID: <efoq6d$376$1@inews.gazeta.pl>
References: <451a33d1$0$17971$f69f905@mamut2.aster.pl> <efdtsq$1k0$1@news.onet.pl>
<c5mz9tn4tt12.12ja8xhhvgpdi$.dlg@40tude.net> <efdvek$6ur$1@news.onet.pl>
<1b3gkiyj6fpt.1pkp6nzb40hf8$.dlg@40tude.net> <efe05a$957$1@news.onet.pl>
<efe0fj$sdh$1@news.mm.pl> <efe15a$2vj$1@node4.news.atman.pl>
<efe24s$1vkf$1@news.mm.pl> <efe83c$ju$1@news.onet.pl>
<efeaq1$1a78$1@news.mm.pl> <efecc4$deq$1@news.onet.pl>
<451ab19f$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl> <efefcu$nbi$1@news.onet.pl>
<i7nsbf83xwdw.1u31fqyq99m5v$.dlg@40tude.net>
<451ad420$3@news.home.net.pl> <efekr3$6os$2@inews.gazeta.pl>
<451af3ec$3@news.home.net.pl> <efm4jm$5cp$2@inews.gazeta.pl>
<451ea4dc$1@news.home.net.pl>
Reply-To: k...@p...onet.pl
NNTP-Posting-Host: public-gprs1743.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1159719954 3302 87.96.6.207 (1 Oct 2006 16:25:54 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Oct 2006 16:25:54 +0000 (UTC)
X-User: news_krys
User-Agent: KNode/0.10.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:18767
Ukryj nagłówki
Harun al Rashid napisał(a):
> Użytkownik "krys"
>>> Więc wyciąga komórkę i dzwoni do kolegi na tym indywidualnym. I co
>>> robimy? Ekranujemy zapewne :))))
>>
>> Komórkę na lekcji? Sorry, kultura wymaga nie uzywania na lekcji, w
>> kościele, w teatrze...
>
> Znający i przestrzegający zasad kultury raczej nie ściągają.
Piszesz o dzwonieniu do kolegi na lekcji, nie o ściąganiu. Mi sie po
prostu w głowie nie mieści, że nauczyciel pozwala wejść sobie na głowę
( a nie egzekwowanie poprawnego zachowania do wchodzenia na głowę
zaliczam)
>
>> No, ale jeśli nauczyciel jest tak bezradny, że
>> nie potrafi sobie poradzić z uczniem, to chyba powinien zmienić zawód
>> albo iść się doszkolić.
>
> W ekranowaniu? :)))))))
Nie, w komunikowaniu się. Może zacząć od przeczytania książki "Jak
mówic, aby dzieci uczyły się w domu i w szkole".
> Dlaczego zawsze, jak się kończą argumenty, to pada koronny - ten
> powyżej.
Dlatego, że każdy powinien profesjonalnie podchodzić do tego, co robi.
Kierowca TIRa nie wysiada z kabiny i nie marudzi "dalej nie jadę, bo
droga dziurawa", malarz nie marudzi, że ściana krzywa, więc on jej
malował nie będzie, dekarz nie marudzi, ze dach wysoki tylko włazi i
robi swoje, nalewacz na stacji paliw nie marudzi, że wlew paliwa ciężko
się otwiera, itd, itp. Każdy sam wybiera drogę, którą idzie, i
zazwyczaj robi to świadomie. Nie widzę więc powodu, dlaczego akurat
nauczyciel miałby być święta krową, która nie próbuje rozwiązywać
problemów, ktore napotka na swojej zawodowej drodze..
> To nie ja piętrzę kolejne dookołaproblemowe rozwiązania,
> tylko Ty.
Czyżby?
>
> Nie mam problemu z ekranowaniem, ze ściąganiem też. Jedynka znakomicie
> rozwiązuje 'problem' ściągania na testach, kartkówkach itp. Uczeń,
> nawet czwartoklasista, doskonale potrafi skalkulować, co mu się
> bardziej opłaci. Nie opłaca się ściągać, więc od chwili, gdy się o tym
> na skórze własnej lub cudzej przekona - nie ściąga.
Ściągania tak, ale mowa była o rozmawianiu ( po napisaniu kartkówki);
spóźnianiu się na testy.
BTW właśnie kolegi syn zarobił pałę z matmy, chociaż akurat tego dnia
nie było go w szkole, ale pan stawiał wszystkim, jak leci - bo ma taką
władzę. Nie wiem, co zrobi kolega, ale ja zrobiłabym dym.
> Dla koleżanki? Znikąd ;)
Nie, dla nauczyciela. ;-)
Pozdrawiam
Justyna
GG 6756000
|