Re: Oby Wam smacznie zawsze było!

Data: 2015-03-09 13:07:42
Temat: Re: Oby Wam smacznie zawsze było!
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 2015-03-09 o 12:57, wolim pisze:

> Ja również uważam, że cukier puder jest mało smaczny. Zalatuje mi
> czymś. Nigdy nie wpadłem, że mogą to być jakieś antyzbrylacze, ale być
> może... W każdym razie, z rzadka zdarza mi się, że w kuchni zabraknie
> cukru. Wtedy herbatę słodzę takim w pudrze. Po pierwsze, herbata czymś
> zalatuje, po drugie, na powierzchni unosi się jakiś dziwny nalot. To
> znaczy, zdarzało mi się słodzić, bo po kilku razach, już tego
> cholerstwa w ogóle nie używam.

Cukru pudru używam bardzo mało. Paczka półkilogramowa wystarcza mi
pewnie na rok. Zazwyczaj używam pudru do lukru albo do posypywania
ciast, ale w takiej postaci nie wyczuwam w nim nic złego. Kiedyś, jako
dziecko, posłodziłam herbatę pudrem i faktycznie dziwnie trochę
smakowała, inaczej od posłodzonej cukrem, poza tym zmętniała. Jeśli to
za przyczyną antyzbrylaczy, to pewnie stosują je tam od dawien dawna.

> Szczerze mówiąc, dzieci też nie przepadają. Jak im się tort kupi na
> urodziny, to połowa zostaje. A torty kupujemy pyszne, żeby mi nikt nie
> zarzucił, z cukierni z dziada pradziada, z tradycjami, którą mamy w
> okolicy.

Dzieci chyba w ogóle nie są amatorami tortów, z tego co zauważyłam.

Ewa