From: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
References: <euvups$fk9$1@inews.gazeta.pl> <euvv4s$ft2$1@nemesis.news.tpi.pl>
<euvvnd$kkk$1@inews.gazeta.pl> <ev002t$qu6$1@atlantis.news.tpi.pl>
<ev01tu$25l$1@inews.gazeta.pl> <4613b4e0$1@news.home.net.pl>
<ev0ftf$arv$1@inews.gazeta.pl>
Subject: Re: Ocena z zachowania
Date: Wed, 4 Apr 2007 18:43:10 +0200
Lines: 38
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
NNTP-Posting-Host: 80.53.222.234
Message-ID: <4613d5ac$4@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1175705004 80.53.222.234 (4 Apr 2007 18:43:24 +0200)
Organization: home.pl news server
X-Authenticated-User: k...@g...home.pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.dzieci.starsze:27051
Ukryj nagłówki
Użytkownik "@nn"
>> Rozmowa, jak rozumiem, oznacza wymianę informacji. Zatem uczeń został
>> wysłuchany? To by znaczyło, że nauczycielka poznała rację obu stron.
>
> Ychy... z jednej racja rodziców koleżanki próbujących zrobić z ucznia
> jakiegoś
> gnębiciela ich córki, z drugiej drugiej uczeń próbujący wyjaśnić, że to
> nie do
> końca jest tak ja Ci rodzice próbują przedstawiać. Ciekawe kto miał
> większą
> silę przekonywania...
>
A przyjmujesz możliwość, że po to matkę poproszono do szkoły, by zrównoważyć
głosy dorosłych chroniących swoje młode? IMO za wcześnie osądzać
kogokolwiek.
>
>> Co do pytania, co podlega ocenie zachowania, odwrócę je. Załóżmy ucznia
>> przeciętnego w szkole, bez szczególnych wpadek, który pod szkołą diluje,
>> zostaje złapany i skazany.
>
> Czy mi się zdaje, czy porównujesz dilowanie z powiedzeniem koleżance, że
> jest
> głupia? (...)
No żesz!
Nie, u licha. Zadałaś pytanie o ZASADĘ. Takie pytania rozpatruje się
najlepiej na skrajnych, wręcz przejaskrawionych przykładach. Albo szkoła
uwzględnia w ocenie wszelkie znane sobie zachowania ucznia, w tym
kryminalne, w tym pozytywne, albo żadnych - ani gg, ani przestępstw, ani
zachowań wartych nagrody.
--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.
(c) Jakub "Cubituss" Kowalski
|