Re: Oda do dys.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Tue, 2 Oct 2012 14:32:14 -0700 (PDT)
Subject: Re: Oda do dys.
From: Andromeda <r...@g...com>

On 2 Paź, 23:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 2 Oct 2012 14:12:00 -0700 (PDT), Andromeda napisa (a):

> Tia, w pracy, gdzie ka dy ma swoje do roboty, a szef patrzy. Ju to widz .

> Nie, globu , ta cz ma ch , aby na niej nie erowano.

> P ki co - dysleksja istnieje tylko do matury 3333-3)
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Nie, ku zaskoczeniu ludzi kultury chamstwo jedynie pokazało z koziej
wólki, że wiejskie puszenie i bezmózgowe dokazywanie na słabszych jest
nadal popierane w skrajnie prymitywnych rejonach społeczeństwa. A
ludzie wartościowi pomagają słabszym, jak np szef cpn na którym
pracowałem zatrudniał też niepełnosprawnych, bo zupełnie brak nóg w
niczym nie przeszkadzał, wystarczy tylko dobrej woli.