Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Jak ogórkowa, to tylko na kości

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Jak ogórkowa, to tylko na kości
<y...@4...net>
<mdfv44$247$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<mdg28k$5up$1@node1.news.atman.pl>
Date: Sun, 8 Mar 2015 00:56:24 +0100

@ pisze:

> A nie, nie ze skorka.
> Jak sie jakies 20 lat temu strulam skora pomidora (3 dni wylaczone z
> zyciorysu), tak do dzis nie tkne nieobranego.

Tym bardziej miksowanie jest nie-ten-tego, skoro jeszcze trzeba takiego
wcześniej złupić ze skóry. Krojenie na kawałki, podgotowanie i przetarcie
-- to jest właściwe podejście. Skórki, nasiona i inne ewentualne farfocle
(niektórzy od lat hoduja sobie pomidory z twardą niedojrzałą piętką
i zdrewniałym rdzeniem w środku) -- to wszystko zostaje na sitku.

Jarek

--
Zupa? -- Pomidorowa
Demokracja? -- Ludowa