Re: Orkan.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Orkan.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 11 Oct 2017 13:38:27 GMT

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Czyli ta sama praktyka, co i u mnie, nieraz w ciągu jednego dnia
> potrafią na kilka czy kilkanaście minut  "migać" prądem i dziesięć
> razy.. Co  robią i czemu to może służyć?,  - tego nie wiedzą pewnie
> nawet oni sami...

Wiedzą. To automat. Widocznie linia zbyt obciążona - automat wtedy wyłącza
odpowiednie podstacje i kiedy zwalnia się moc, natychmiast znowu włącza.

> Mam tzw przetwornicę, czyli piec można podłączyć awaryjnie do
> akumulatora wyciągniętego z samochodu. Jednak nie jest to idealne.

No na ile Ci to wystarczy, daj spokój. I chyba prąd nieteges - inna krzywa.

> Poważnie się zastanawiam nad zakupem agregatu. Dzięki za info, zobaczę w
> necie co to jest, być może nada się i do moich potrzeb.

Tatarek jest tge best. Korzystamy od jakichś 20 lat z tych samych urządzeń
- jedno raz było u nich w serwisie, usługa wykonana super - wysyłasz,
robią, odbierasz.

> Jakąś tam szansę na przetrwania ma. Na dostatek nie ma pewności czy moja
> interwencja coś pozytywnego da..

Ja bym walczyła. Stare odmiany odchodzą bezpowrotnie.... Potem jest za
późno.
Jaka to odmiana?

--
XL