Re: Otwartość w kontaktach z ludźmi

Data: 2006-08-08 16:12:30
Temat: Re: Otwartość w kontaktach z ludźmi
Od: Immon <"po_kropce_i_bez cyfr.immon999priv"@wp.pl>

Dnia Tue, 8 Aug 2006 17:49:06 +0200, Slawek [am-pm] napisał(a):

> Na moje zezowate oko - około 10% ludzi (płci obojga). Wyjątki to,
> czy duża grupa? W Polsce znajdziemy - lekko licząc - 4 miliony osobników. ;-)))

LOL 10% pod wpływem alkoholu się zamyka w sobie?
Mam nadzieję, że nie wróżysz z fusów? ;) Może jakieś statystyki?

> Poważnie teraz zapytam - grałeś kiedykolwiek w brydża?

Grałem, ale wszelkie gry uważam za marnowanie czasu chyba, że gra jest
pretekstem do zawarcia ciekawej znajomości itp.

> Inaczej jest w brydżu...

Brydż jest grą dość elitarną. Często ludzie grają w brydża tylko po to,
żeby należeć do "wyższych sfer"

> Ale co ja się będę tutaj po próżnicy produkował, może akurat
> jesteś mistrzem jakiejś brydżowej ligi podwórkowej - i znasz
> na pamięć wszystkie te klimaty. ;-)

Wiem tylko co to szlem :D

--
Immon