Re: PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...

From: "Iwona" <1...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: PILNE!!!Jak sobie radzic z "gorszymi dniami"czyli...
Date: Wed, 4 Sep 2002 13:50:27 +0200

Użytkownik "Duch" <a...@p...com> napisał w wiadomości
news:al4ri1$211$1@news2.tpi.pl...
> sie
>
> Pewnie jest tak ze przestajecie sie rozumiec.
> Powiem banaly ale pewnie musisz dokopac sie przyczyn
> i ustalic "nowe, lepsze zasady gry". Pewnie jest
> tak, ze trzeba poruszyc niewygodne, trudne tematy,
> co nie jest latwe.
> Pozdrawiam, Duch

A jak GO do tego sklonic? Jak poruszyc te trudne tematy jesli ON nie chce
nic mowic? Dla niego jest chyba ok! A ja zaczynam miec dosc. Skonczylo sie
dzis tak, ze po czekaniu na jednego, durnego smsa wylaczylam komorke. Nie
bede czekala jak wierny pies.
Ale mimo tego buntu i tych ostrych sloow,jestem zagubiona, bo nie wiem co
robic zeby GO nie stracic....Nie wiem jak do niego dotrzec...
Iwona