Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]

Subject: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<qrjpsm$h4g$2@dont-email.me> <5dde7216$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5ddfa9af$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5ddfe4d6$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5de8f86d$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<5de90898$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<5dea1d12$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5dea9700$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5decc3b4$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<5dee1696$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <M...@j...ru>
Date: Mon, 9 Dec 2019 12:53:21 +0100

W dniu 09.12.2019 o 10:40, Kviat pisze:

> Ależ rozumiem. Przecież napisałem, że próbujesz dyskutować posługując
> się jakimiś absurdalnymi tezami nie wiadomo skąd.

Wcale nie absurdalnymi - spory zasób wiedzy i niczym nie mącona logika.

> Jaka znowu wiara? Gdzie tu miejsce na wierzenia?
> Wszystko ci się poplątało.

Jej okrągłość wynika tylko i wyłącznie z twojej wiary w to. Oj,
przepraszam, może ty z tych co to robili odpowiednie pomiary?

> Dawaj.

> Nie.
> Po prostu używasz pojęć, których nie rozumiesz.

To ja latam, pouczam innych i wykrzykuję wokół że ziemia jest okrągła..
i kto tu czegoś nie rozumie..

> Ale gdzie tu ich wina, że komuś sypnęło się za dużo?
> Jak ktoś przytrzaśnie sobie palec pokrywą laptopa, to wina naukowców,
> którzy stworzyli komputery?
>
> Wypisujesz kompletne androny i dziwisz się, że ktoś cię nie rozumie.
> (Nie rozumie dlaczego to robisz, a nie, że nie rozumie twoich absurdów).

M.in szczepionkami wykańczają gatunek ludzki. Oczywiście to znowu nie
ich wina,. Jeżeli tak chcesz na to patrzeć to musimy przyjąć że nie ma
winnych.

> Zacznij od nie pisania bzdur, że kasza stała się trucizną, skoro to
> nadmiar herbicyd w kaszy jest trujący, a nie kasza. I że temu winni są
> naukowcy, którzy wymyślili herbicyd.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ale innej już nie ma, nie ma już  tak samo zdrowej kukurydzy czy soi,
nieskażonego mięsa, w wodach pływają ostatnie stada zdrowych ryb. To
efekt ciemnoty i zacofania?, ja raczej obstawiam te tzw - "rozwój" i
nauka który to "rozwój" od tej nauki jest zależny.