Re: PO-grobowcy.

Data: 2017-11-20 23:28:36
Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: XL <i...@g...pl>

<Kviat> wrote:

> O tym marzą katolicy? O Stosach i szubienicach?

> I przez to pisowi przybyło mądrości?

Kto tak pisze? Piszę o głupocie PO.

> To tak nie działa.

POwski matriks trwa.

> A ty nie przyjmujesz do wiadomości, że nie wszyscy wybrali pis. Nawet
> nie większość...

Ojojoj. Poprawią się niedługo. Są już jaskółki:
http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

> To tak jak pis.
> A miało być lepiej.

Mnie jest. Tobie nie?
Cóż, jak to powiedział ktoś gdzieś: kiedy jednym się poprawia, a drugim
nie, to ci drudzy uważają, że im się pogorszyło,
Może chusteczkę?

> Bo jest.

http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

> Tak jak pis był popierany w czasach po. Co w tym dziwnego?

> Co zobaczę? Stosy i szubienice?
> Wykrztuś to wreszcie, a nie straszysz i straszysz. I sama nie wiesz czym
> straszysz.

http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

> To taka katolicka rada dla bitej żony?
> Jak mąż bije, to znaczy kocha? Tak? A jak się nie podoba, to się może
> podpalić?
> Dobrze się czujesz?

Ta poezja ci zdecydowanie nie wychodzi. Spasuj.

> Przypomnij mi ile wieków ma już Parlament Europejski, bo chyba mi umknęło.

W praktyce to wojsko NIEMIECKIE miałoby ,,pomagać". Bo jest najbliżej. Nawet
żądali zgody na obecność na terenie Polski na wszelki wypadek. Oczywiście
dostaliby ją, gdyby to PO nadal ,,rządziło" :->
Ty coś mało kumaty.

> Dobre podsumowanie wyborców pisu.
> Dziękuję, zapamiętam.

I jeszcze to zapamietaj, koniecznie!