Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka
Subject: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Date: Fri, 13 Jan 2017 19:32:19 +0100

V pisze:

> A jeśli, załóżmy, że zdarzyłby się taki facet, co to za nic nie
> odpowiada, a wpływa na wszystko. To czym wg Twoich teorii on
> manipuluje, też seksem, czy może jednak nie jest facetem?
>
> V.

To zależy od tego czy manipuluje dla osiągnięcia własnych korzyści czy
też przyświeca mu dobro społeczeństwa.
Jeżeli manipuluje dla osiągnięcia korzyści własnych to jest
homoseksuaistą. Jeżeli zaś manipuluje dla osiągnięcia korzyści przez
całą społeczność to jest androgynem.

To samo odnosi się do kobiet tyle, że ich zdolność manipulacji seksem
jest znacznie większa, gdyż nie muszą one uprawiać seksu dla osiągnięcia
satysfakcji, w postaci rozładowania napięcia.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud