Re: Papierosy dobre na pamiec?

From: "Jarosław Łączkowski" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Papierosy dobre na pamiec?
Date: Tue, 06 Jun 2000 00:27:47 GMT

o.k. poddaje sie :-)

> Odciski palcow Philip Morris widac juz w pierwszej odpowiedzi.
> Nalezy zwrocic uwage do kogo adresowany jest wywiad. Jest to typowe
> macenie wody. Czesc prawdy, czesc klamstw, dodatek watpliwosci, i
> czytelnik glupieje.

przyznaje - jestem bezsilny

bo to nie byl artykul o sztuczkach firm tytoniowych, tylko o narkotykach.
Napisz do Vetulaniego, zeby specjalnie dla Ciebie napisal cos o amoniaku...

> prof.
> wywolywac
> oskrzela, co
>

> Mysle, ze jestes w bledzie. Tak ogolnie. Mianowicie wyglada mi na to, ze
> nie zwracasz uwagi na roznice w wyrobie. Jezeli chodzi o pluca,
> wystepowaly roznice pomiedzy Sportami a Marlboro, przy czym te drugie,
> pachnace, powodowaly 3X wiecej raka pluc

a chce sie zapytac, co ma piernik do wiatraka??? Czy to, ze istnieje roznica
miedzy sportami a marlboro swiadczy o nieszkodliwosci marihuany?

Milo sie gawedzilo.

--
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl