Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-02 15:11:57
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: "kohol" <k...@w...pl>

Użytkownik mIrO <a...@g...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hq0ak$mj8$...@s...icm.edu.pl...
> OK, mnie tez nie zacheca. Najzwyklej w swiecie lubie od czasu do czasu
wypic
> piwo i nie zycze sobie, zeby mi tego ktos zabranial, a juz najmniej szkola
> (i jeszcze straszyc beda jakimis bezsensownymi ocenami z zachowania),
> jezeli zgadzaja sie na to rodzice. Kto ma wladze rodzicielska? Szkola czy
> moi rodzice?

Rodzicielska - rodzice. A co z wladza ustawodawcza? To nawet nie jest
kwestia szkola, ktora Co czegos zabrania. To jest kwestia bardziej
"odgornych" ustalen.

> OCZYWISCIE, wg. polskiego prawa doroslemu.

A wedlug wieku rozwojowego?

> Wychowawca powinien kontrolowac nasze oceny i informowac rodzicow, jezeli
> cos jest nie tak (przyklad: Wielka Brytania). Wychowywanie przez szkole
jest
> reliktem poprzedniej epoki, gdzie panstwo wzielo na siebie bardzo duzo, a
> obecnie nie da sie tego przeprowadzac.

Ale wychowawca wciaz powinien byc wychowawca. Dzieki silom wyzszym, zawsze
mialam fantastycznych wychowawcow. Szkoda, jezeli ci dzisiejsi nie potrafia
byc przyjaciolmi mlodzizy.

> To rodzice maja nas wychowywac, a nie szkola. Moja mama pracuje w
> przedszkolu. Chodza tam takie dzieci, ze zadna szkola juz ich nie wychowa,
> maja dopiero po 5 (6) lat. Ale widac rodzice czekaja, az szkola zacznie im
> dzieci wychowywac, a sami sie tym nie przejmuja.

Pewnie niektorzy czekaja : ) Szkoda...

> Ta aluzja byla, hmmm, niegrzeczna delikatnie mowiac.

Tam na koncu jest "usmiech".