Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-02 16:42:09
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: "Artur Krzesiwo" <a...@c...pl>

Użytkownik "krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czy Twoim zdaniem zakaz sprzedazy narkotykow ma sens?

ZDECYDOWANIE MA !!!
jakby byl bezproblemowy dostep do narkotykow to chyba 90%
nastolatkow by choc sprobowala , a z 30% bylaby uzalezniona .
Kazdy by sobie pomyslal "a sprobuje ! co mi szkodzi, jest to legalne
wiec nikt mi nic nie zrobi" a tak przynajmniej ktos sie boi jakichs tam
konsekwencji . A w mlodym wieku chyba latwo sie mozna uzaleznic !!!
wiec chocby po to tez zakaz

> Czy nie zacheca do sprobowania zakazanego owocu?

to chyba zalezy od charakteru ...dla mnie NIE

> A czy ktos temu doroslemu czlowiekowi nakazuje chodzic do szkoly?
> Powyzej 18 rz. przymusu juz nie ma.

mowisz jak moja nauczycielka chemii ;-)
jeszcze "matura nie jest obowiazkowa!" :-)

--
z Pozdrowieniami...

...Artur Krzesiwo