Re: Papierosy i piwo.

Data: 2001-07-02 16:27:39
Temat: Re: Papierosy i piwo.
Od: "Artur Krzesiwo" <a...@c...pl>

Użytkownik "mIrO" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
news:9hpt3b$jht$1@sunsite.icm.edu.pl...

> Mianowicie, czy zakazy sprzedazy papierosow i piwa mlodzizy do lat 18 maja
> sens. Moze powiem inaczej, chyba nie maja, ale jaki wplywa na nas
(mlodziez)
> maja te zakazy, czy nie zachecaja do sprobowania zakazanego owocu?

Sens napewno maja , ale efekt nie tyle mizerny co czasem odwrotny ...
...niby to bezsensu , ale uwazam ze te zakazy powinny byc .
Jakos mnie nie ciagnelo do lamania tych zakazow ...tylko dla zasady buntu,
ale pewnie dlatego ze w miare mozliwosci dbam o swoje zdrowie i ....
jestem materialista wiec sporo kasy tracilbym na te nalogi ;-)

> Holendrow nikt nie gani za palenie. Papierosy moga palic, kiedy chca.
> Pietnastoletnia dziewczyna miala podczas obrad caly czas paczke papierosow
> na stole, zawsze mogla wyjsc i zapalic przed szkola.

I ciekawe co wyrosnie z tych degeneratow ???
(moze to zbyt mocno ujalem ale poprostu palenie jest dla mnie czyms
idiotycznym)

> A moj kolega ze szkoly
> (lat 18), natknal sie na nasza nauczycielke i juz mu najprawdopodobniej
> poleca po zachowaniu.

eee watpie , co najwyzej moze sie spodziewac specjalnego traktowania
przy odpowiedzi - mowie tak bo sam wiem jak jest (jestem w 3kl LO)
u mnie w szkole nauczyciele wiedza kto pali nalogowo i nie maja z tego
powodu zadnych problemow (uczniowie)
....ba! nawet przylapany kumpel na spozyciu duzej ilosci alkoholu
ma "wzorowy" z zachwania
...a ja nie pale nie pije i mam tylko dobry ! ;-)

> Sam nie pale, ale mnie to wkurza. Jak mozna zabraniac doroslemu
czlowiekowi
> prawa wyboru?

nie jest az tak zle ;-)
No fakt kilku gosci o malo co nie wylecialo z mojej szkoly po tym jak
...pili wodke w sali na przerwie :-)

> Podobnie z piwem. Co szkole obchodzi, co ja pije po lekcjach? Czemu moga
mi
> grozic sankcje za to, ze nauczyciel zobaczy mnie pijacego gdzies w pubie
> piwo.

Nie moga !!! oficjalnie oczywiscie ;-)
ale wspolczuje Ci jesli jest az tak zle w Twojej szkole

> Czy tu nie zostaly pomylone funkcje szkoly, ktora powinna uczyc a nie
> wychowywac?

Ma robic i jedno i drugie ...w Polsce nie robi niczego
...no w sumie "oczy", ale nie tego co trzeba

> Wyjezdzajac za granice i wracajac do Polski, stwierdzam, ze nasz kraj jest
> chory. I to bardzo chory.

oooo tak , to nie bylby problem gdyby nie to, ze nikomu nie oplaca sie go
uzdrowic
...no moze prawie nikomu

--
z Pozdrowieniami ...