Re: Pasta na chleb z czerwonej fasoli z czosnkiem?

Data: 2005-01-03 21:21:04
Temat: Re: Pasta na chleb z czerwonej fasoli z czosnkiem?
Od: "A.L." <a...@n...wp.pl>

Sowa wrote:

> A to był tak:
> "Szybka pasta na kanapki
> - 1/2 puszki RedKidney-a ugnieść widelcem,

To tlumaczy, czemu google mnie zawiodly ;). Dzieki, Sowo :*.
Przetestuje jutro, fasole juz mam.

> Ale na zajady to proponowała bym fasolową, albo fasolkę po bretońsku
> ze strączkowych samodzielnie ugotowanych _bez_odlewania_ wody_ z
> gotowania.

Pomysle o tym. Co prawda to nie zajady mnie mecza, ale mysle, ze przyczyna
obu dolegliwosci jest ta sama lub podobna.

> I razowego chleba do tego, a rano do śniadania tłustego
> mleka.

Musi byc tluste? Czy takie 2% wystarczy?

> Rewelacyjnym Źródłem witamin z grupy B są drożdże piwne - do kupienia
> w pastylkach w aptekach.

A piwo nie moze byc? ;) Byloby przyjemne z pozytecznym :).
Ech, i tak chwilowo bezalkoholowa jestem...

> No i warto przynajmniej na jakiś czas odstawić kawę i herbatę.

To powiedz mi jeszcze, gdzie w srodku zimy znalezc silna wole ;). Moja
objawia sie wylacznie przy bardziej sprzyjajacych warunkach pogodowych, przy
odpowiednio podwyzszonym poziomie serotoniny :).
(Podobno banany podwyzszaja poziom serotoniny, ale glowy za to nie dam).

> Życzę zdrowia

Dzieki wielkie :).

Ania