Re: Patelnia. Tak dla jaj

From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Patelnia. Tak dla jaj
Date: Mon, 30 Sep 2019 12:20:08 +0200

W dniu 29.09.2019 o 21:45, Animka pisze:

> Jak myjesz w zimnej wodzie nie używając płynu do mycia naczyń to jak
> tłuszcz zniknie?
> Chyba, że celowo ten tłuszcz na patelni zostawiasz.

Tak właśnie robię. Ta cienka warstwa tłuszczu, który zostaje, skutecznie
chroni przed rdzą i wystarczy wtedy, gdy przed ponownym użyciem przetrę
ją suchym papierem.
Oczywiście nie namawiam do takiego postępowanie, bo ortodoksi zarzucą
mi, że jem zjełczały tłuszcz. No, ale przegięcie jest szkodliwe w każdą
stronę :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: