Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-11 01:16:58
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:5b6d95d4$0$597$65785112@news.neostrada.pl...

> Wiary że po zakopaniu zwłok do ziemi wszystko się skończyło.

To tak jak byś współczuł dorosłym że porzucili dziecięcą wiarę w Św
Mikołaja.

> Że jej nie ma, to też trzeba było wymyślić - wszyscy wokół że nieboszczyk
> nie na darmo znosił ciężary cielesnej egzystencji,
> a Ty że jednak zupełnie niepotrzebnie się trudził.

Czyli według Ciebie po co "znosimy te ciężary"?
Jaki jest dla Ciebie sens egzystencji na Ziemi?

> Brzytwa to nadzieja która wielu ludziom pozwala w miarę znośnie
> egzystować, widzą w tym sens. Ty jak widać to odrzucasz,. co
> Cię tak właściwie trzyma przy życiu i widzisz w nim sens?

Radość życia! Piękna przyroda!
Codzienne ludzkie pozytywne doznania: czy to satysfakcji
czy miłości czy też innych przyjemnych uczuć, dużych i małych.

Nie muszę sobie wymyślać jakiegoś sztucznego wielkiego
sensu pełnego patosu aby czuć się komfortowo w swojej skórze.
Zastanów się lepiej czemu Ty musisz sobie tak swój sens życia tłumaczyć.

A nie wpadło Ci przypadkiem do głowy, że życie wieczne, to po
śmierci, jest zupełnie bezcelowe i bezsensowne?? Po co to komu?