Re: Piękny pogrzeb

Data: 2018-08-11 01:17:07
Temat: Re: Piękny pogrzeb
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:5b6d955c$0$597$65785112@news.neostrada.pl...

> Nie,.
>
> Poza żyjącymi swoimi urojeniami - zarozumialcami,
> każdy człowiek jest słaby.

W porównaniu z tygrysem lub niedźwiedziem? Jasne.
Co nie zmienia faktu, że wśród ludzi są ci słabsi i ci mocniejsi.
Ateiści niejako logicznie rzecz biorąc muszą być mocniejsi,
skoro potrafią iść przez trudy życia bez potrzeby podpierania
się kulami "łaski bożej", zdają egzaminy bez modlitewnych
próśb czy też potrafią się cieszyć życiem bez łudzenia się
fałszywymi obietnicami jakiegoś wydumanego i bezsensownego
wiecznego życia po życiu...