Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...

From: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pieniądze są w życiu najważniejsze...
Date: Sat, 26 Dec 2009 00:04:27 +0100
<hgu14e$9o6$1@news.interia.pl> <hgu4fv$g1s$1@inews.gazeta.pl>
<hgu3a4$rh6$5@node1.news.atman.pl> <hgu490$cs3$1@news.interia.pl>
<sz25c0ad68rm$.dfnaxb77lgkt$.dlg@40tude.net>
<hgv763$i8u$1@inews.gazeta.pl>
<zkjcypyy2a3l$.r7wlsyptidb2$.dlg@40tude.net>
<hh0u66$8m8$3@node1.news.atman.pl>
<r...@4...net>
<hh0vc5$8m8$9@node1.news.atman.pl>
<h2cr4np9es5y$.xq41mkc2r257$.dlg@40tude.net>
<hh109c$8m8$15@node1.news.atman.pl>
<138ot7yoqz61.9mlutipwyhv0$.dlg@40tude.net>
<hh1138$8m8$21@node1.news.atman.pl>
<3...@4...net>
<hh390d$kce$3@node1.news.atman.pl>
<1dsxq9at6aj4k$.1ftkd9i2vat67$.dlg@40tude.net>
<hh3b0k$kce$4@node1.news.atman.pl>
<rl0tomcdza4m$.izdfb06hvaa6$.dlg@40tude.net>
<hh3cm2$kce$6@node1.news.atman.pl>
<728fl0igd0jy$.1hb6yccb3p5ml.dlg@40tude.net>

XL pisze:

> To jest pytanie merytoryczne, czy tendencyjna zagrywka?
> :-/
>
> Masz skostniałe poglądy na to, co dziś dzieje się w przeciętnej kuchni. A
> moja nie jest przecietna - dla mnie jest jedną z wielu spraw mnie
> interesujących. I z jej okien np widac to:
> http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,73343,621521.htm
> i wiele innych.

I co przeczytałaś artykuł, ja takich artykułów czytam na pęczki. Jakie
są wnioski?
Przeczytałaś kim, jest asystentka zarządu (dla mnie nadal sekretarka),
ja tego czytać nie muszę, bo znam osobiście te panie i tych panów i wiem
czym się konkretnie zajmują.
Widzisz różnicę?

> http://praca.wp.pl/kat,18453,title,Zrobi-zakupy-odwi
ezie-przytuli-asystentka-szefa,wid,11589182,wiadomos
c.html
> http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,73343,621521.htm

Nie zrozumiałaś. Wyślij tej dziewczynie linka do tej dyskusji.

> Publikuje w branżowej prasie naukowej. Nie mam ambicji kierować Cie tam, bo
> nie mam ambicji Cie przekonywać, że mówię prawdę :-)

Jasne.

> Uhmm, czyli co konkretnie i z czym?

Dokładnie w tym o czym napisała ta dziewczyna. Streszczać jej CV nie
muszę chyba, dzięki Tobie gro osób zna je na pamięć.

> Doceniam każdą. Ale nie TĘ, która pomimo braku kwalifikacji jest opłacana.

Przykłady jakieś?
O Panu Mietku od szamba się nie wypowiedziałaś.

> Chciałabym docenić jej pracę, ale jak widać ona sama nie jest doceniana, bo
> juz się ogłasza...

Ma profil na modnym serwisie tylko tyle.
--

Paulinka