Re: Plesniak

Data: 2000-01-14 07:11:37
Temat: Re: Plesniak
Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl>

Użytkownik Kasia Kołnierzak w wiadomości do grup
>dyskusyjnych

>trafilam

Z przykroscia musze sie przyznac, ze mnie to ciasto wysmienicie nie wyszlo.
O tym, ze jest w nim blad (to chyba blad, a nie celowe dzialanie?) zdalam
sobie sprawde kiedy ciasto konczylo sie piec. Nie podobal mi sie zapach
dochodzacy z piekarnika....A mianowicie wg przepisu do ciasta nie dodaje sie
cukru i to, niestety, czuc. Cukier dodany do bialek i dzem nie rekompensuja
tego. Ale jesli do ciasta dodamy cukier, to pewnie bedzie pyszne. Chyba, ze
tak mialo byc? Ale w takim razie ja na swoje potrzeby musze je skorygowac.
Podejrzewam tez, ze moglam dac za duzo proszku do pieczenia (w przepisie
jest "proszek do pieczenia" - domyslam sie, ze cala paczka. Problem w tym,
ze sa co najmniej dwie wielkosci, 30 i 36g).

Pozdrawiam,
Agnieszka