Po Rospudzie????

61. Data: 2007-02-11 15:20:36

Temat: Re: Po Rospudzie????
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Kto i kiedy dał/wziął?

Acha, jedno już znalazłem:
http://www.batory.org.pl/korupcja/r10.htm

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

62. Data: 2007-02-11 15:21:33

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:45cf23a8$0$28124$4c368faf@roadrunner.com...

> Kto i kiedy dał/wziął?

Jakieś dwa lata temu pokazali w tv film z ukrytej kamery, jak to uzgadniana
jest taksa z szefem organizacji ekologicznej za nieprotestowanie postawienia
słupów energetycznych.

Sprawa galerii:
http://www.wirtualna.warszawa.pl/wiadomosci/wydarzen
ia/8371

Pozdrawiam
Leszek

63. Data: 2007-02-11 16:46:57

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> I nareszcie znamy argumenty strony przeciwnej.

Strona pierwsza:
http://www.zm.org.pl/?t=rospuda
--
pozdr. Jerzy

64. Data: 2007-02-11 17:39:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.zieloni.osiedle.net.pl/via-baltica.jpg

65. Data: 2007-02-11 18:50:13

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <w...@a...com> napisał(a):

> myślisz, że szosa na estakadzie spowoduje, że wszystkie traszki w dole trafi
> szlag?
> przyroda radzi sobie całkiem dobrze, wbrew pozorom nie łatwo jest załatwić
> życie na bagnach.
> naprawdę niszczy osadnictwo, przelotowa szosa i to na estakadzie - nie
> marwiłbym się tak bardzo.

facet, a nigdy nie widzial jakiejkolwiek budowy??? Myslisz, ze te tysiace ton
zelbetu ptaszki w dziobkach przyniosą??? Żenua

hania

66. Data: 2007-02-11 18:56:41

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon <w...@a...com> napisał(a):

> nie wiem, na tym się nie znam,

ekhm, to napraw kran, pomoz sasiadce smieci wyrzucic, zadzwon do znajomych,
ale nie belkocz!

a tak BTW akurat tej lokalizacji, DROZSZEJ od tej proponowanej przez ekologow
i nie oprotestowanej przez Unie - ciekawe, kto za to wzial w lape?

> wiesz, wszystko ma swój koszt,

dokladnie, i my, Ty tez, bedziemy bulic cholerne kary za zniszczenia przyrody.
Finansowe kary, kumasz?

hania

67. Data: 2007-02-11 18:58:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus napisał(a):
> http://www.zieloni.osiedle.net.pl/via-baltica.jpg

http://www.viabaltica.scottwilson.com.pl/index_pliki
/Page680.htm

--
pozdr. Jerzy

68. Data: 2007-02-11 19:57:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński"

> Zwierzaczki mają nóżki i mają gdzie się czasowo przenieść. A jak są za
małe,
> to ekolodzy mogą im pomóc. Zamiast tracić energię i czas na bicie piany i
> manipulację, mogliby zająć się ratowaniem rzadkich egzemplarzy w miejscu
> gdzie mają być prace budowlane.

No dobra to jak wytłumaczysz ten cytan ze stony

http://www.zm.org.pl/?a=rospuda-072

"Nie godzimy się, by nasze podatki wydawano na kary Unii Europejskiej za
bezmyślność urzędników - są sensowniejsze wydatki."

Serdecznie Miłka

69. Data: 2007-02-12 02:27:38

Od: "Moon" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> facet, a nigdy nie widzial jakiejkolwiek budowy??? Myslisz, ze te tysiace
> ton
> zelbetu ptaszki w dziobkach przyniosą??? Żenua

widziałem jak w NYC budują biurowiec na 70 pięter i nawet nie zajete jest
pół chodnika:)
więc widać, że jesteś przyzwyczajona do socjalistycznych budów typu -
rozpieprzmy wszystko kładąc osiem cegieł, właśnie w tym widzę wasza zadanie
kontrolerów - być tam kiedy budują i pilnować, żeby nie srali do bagna, a do
toi-toi, żeby bobrom nie wpieprzyć do tamy 2 tony betonu i generalnie żeby
to szło jak w planie, a nie "po polsku"
ale wy, nie lubicie takiej pracy.
trzeba kaloszki założyć:))
lepiej zrobić pikietkę w warszawce, a potem skoczyć do klubu na eko-piwko z
eko-gandzą:)

moon

70. Data: 2007-02-12 07:46:36

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eqojam$89e$1@inews.gazeta.pl Moon
<w...@a...com> napisał(a):

> [...]
> ale wy, nie lubicie takiej pracy.
> trzeba kaloszki założyć:))
> lepiej zrobić pikietkę w warszawce, a potem skoczyć do klubu na

Hejka. W w Stanach emitują za dużo gazów szklarniowych i jeszcze nie
chcą się ograniczyć w tym względzie. A białe niedźwiedzie giną. :-(
Pozdrawiam ocieplająco Ja...cki

coś dla ciebie
ogrodnik domowy (okienny):prosty przedmiot nie do znalezienia
Sadzenie bylin - ile egzemplarzy na metr kw.
Róże
Niesamowite rośliny