Re: Po trzech latach...

Data: 2005-06-08 10:24:13
Temat: Re: Po trzech latach...
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl>

In article <d86dfl$rvd$2@nemesis.news.tpi.pl>,
"aniared/A.L." <a...@n...pl> wrote:

> A o co Ci teraz chodzi? Że niby jestem zwolennikiem dzudzu czy jak?

Nie wiem czy jesteś zwolennikiem dżudżu. Mało mnie obchodzi, kto
konkretnie jest jego zwolennikiem. Ale faktem jest, że ma tu swoich
adoratorów i że nie sposób ich wysoko cenić. A ty zdajesz się nie
przyjmować faktów do wiadomości.

> Poprostu nie podoba mi się wrzucanie ludzi do jednego wora i ich
> zbiorowe obrażanie,

Nikt tu nie wrzucił nikogo do jednego wora, ani zbiorowo nie obraził.

> w dodatku przez osobę jakby nie było na grupie nową
> i nie znającą całokształtu sytuacji.

Będziemy się licytować kto jest dłużej "na grupie"? A to, że ktoś jest
nowy, nie znaczy, że nie ma poczucia smaku i przyzwoitości.

> Nie podoba mi się też infantylny
> styl wypowiedzi, oszczędzę go sobie.

Oszczędzisz w przyszłości? Czemu wcześniej nie zrobiłaś tego teraz lub
nawet wcześniej?

> A co do Ciebie i wulgaryzowania na
> grupie, a przy tym kłucia w oczy "przyzwoitością" - stwierdzam, że
> jesteś śmieszny.

I kto tu stara się kogoś obrazić?

Władysław