Re: Pochwalę się - zrobiłem żurek...

Date: Mon, 21 Apr 2014 02:25:38 +0200
From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Pochwalę się - zrobiłem żurek...

Użytkownik Ikselka napisał:

> Fajnie, że Ci wyszedł ten żurek, ja robię go jedynie na wywarze z szynki i
> wkłądam do niego białą kiełbasę (jasne że wszystko własnego wyrobu i
> wędzenia mojego męża).
> A z dudków to są pierogi świetne, z tych ugotowanych. Jadłeś kiedyś?

Ale do pierogów to co najmniej wieprzowe, a najlepsze wołowe. Cielęce są
za delikatne. I strasznie dużo z tym roboty - bo najlepiej dudki
posiekać, mielone to już nie to (i tu właśnie wołowe maja przewagę - po
zmieleniu nadal zachowują sprężystość, cielęce ulegają zbytniemu
zgnieceniu).

Jasne że jadłem, jak można nie jeść pierogów z dudkami? Już paru
właścicieli knajp namawiałem - jakoś żaden się nie skusił żeby to do
menu wprowadzić - nie wiem czemu, pychota za ciężką kasę sprzedać się
dająca, robiona z produktów które można kupić za grosze.

--
Darek