Re: Podlewanie kroplami, no może nie do końca ale jednak.

Data: 2016-06-26 01:34:35
Temat: Re: Podlewanie kroplami, no może nie do końca ale jednak.
Od: s...@g...com

Obiecane foty:
http://imgur.com/a/01X9G

I krótkie podsumowanie:
Po wczorajszym i dzisiejszym ogarnięciu tych butelek wynik jest nastepujący:
W otworku na dnie rury jest zawsze wilgotno mimo że ziemia 20-30cm obok rury jest
sucha.
Po wyjeciu rury widać wilgotną ziemię troche powyżej dna rury. czyli woda delikatnie
podciaga sie w górę.
Niektóre butelki opróżniają się w 20 minut.
Niektóre nie opróżniają się przez całą dobę.

Wyszło mi ż eoptymalnie jest nawiercic 3 otwory:
jeden przy szyjce, i dwa sporo wyżej, jakies 4-5cm z boku butelki. Mniej więcej tam
gdzie butelka zaczyna byc walcowata.

Najlepsze butelki to te sztywne. Ale niestety mam ich mało.
Drugie w kolejności to te z napojów tymbarku. Maja szeroki korek który sie łatwo
odkręca/zakręca i są relatywnie sztywne.

Wymiana zestawu około 60 butelek (po 30 na runde) trwa około 30 minut razem z
zawiezieniem ich na pole.

No to tyle. Obaczymy jak sobie drzewka dadzą radę w te upały...