Re: Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.
Newsgroups: pl.rec.kuchnia,pl.soc.seks.towarzyskie
Date: Tue, 31 Mar 2015 22:09:20 +0200

Dnia Tue, 31 Mar 2015 20:32:04 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
>>> https://gadzety-reklamowe.com/view/361/Food_Contact_
.html

> No ale ikselka...
> ...a, nie będę się kobiety czepiał.
> Niech tylko nie pisze na pl.soc.polityka :)

Panowie (mam ochotę użyć innej nazwy) jak zwykle chamscy, a przy tym jak
zwykle g... tzn mało widzą, a jeszcze mniej wiedzą. W tej sytuacji
pozostaje wam jedynie (bo niczym innym w zamian nie dysponujecie) arogancja
i chamstwo - no ale to już między sobą kultywujcie, bo obaj od tej chwili
przestajecie dla mnie istnieć w tej i innych grupach.

Oznaczenie "do kontaktu z żywnością" niekoniecznie oznacza "do
PRZEDŁUŻONEGO w czasie kontaktu z WSZELKĄ żywnością" - nie każdy materiał
nadaje się do żywności zawierającej alkohole i tłuszcze. Ja o tym wiem, wy
nie - ale to wasza strata, za głupotę się płaci. Np powszwchnie stosowany
polistyren absolutnie i w ogóle nie nadaje się do kontaktu z tłuszczami. Są
też tworzywa nieodporne na alkohole.
Oznaczenie "kieliszek i widelec", które macie na myśli, służy do oznaczania
pojemników i innych przedmiotów (np sztućce i naczynia jednorazowe) z
materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, które w momencie
wprowadzenia do obrotu _nie miały_ jeszcze kontaktu z żywnością. Tak mówi
dyrektywa. I tak dalej. Długo by mówić - i tak tego nie ogarniecie jako
niekompetentne osły, wygłaszające tyrady o niczym, usiłując obrażać, kiedy
wam nie staje... argumentów.

Osoby, które (tak jak ja, choć ja co prawda dawno) spotkały się z
oznaczeniem graficznym "do kontaktu z żywnością niezawierającą
tłuszczów/alkoholi)" na pojemnikach do przechowywania żywności proszę o
wypowiedzi, o ile mają ochotę. Nie jest ta kwestai az tak dla mnie ważna,
jedynie ciekawa.

--

Ikselka
pewni siebie.