Re: Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Pojemniki z tworzywa a kontakt z tłuszczami.
Date: Tue, 31 Mar 2015 22:35:05 +0200

Wiesiaczek napisał:

> [...]
>>> https://gadzety-reklamowe.com/view/361/Food_Contact_
.html

> No ale ikselka...
> ...a, nie będę się kobiety czepiał.
> Niech tylko nie pisze na pl.soc.polityka :)

Tam akurat może, bo nie czytam. Tam gdzie cross też, bo pasuje. Ale mię
się o to rozchodziło, by było bardziej subtelnie. Poza tym bardzo dobrze.

Jarek

--
-- Tak jest, bardzo dobrze. Z tym że, Jasiu, jeżeli już używasz wzrotu
"tam gdzie pan może pana majstra pocałować w yyhhh" zawsze zostawiaj