Re: Pomysł na dorsza...

101. Data: 2016-04-04 21:37:42

Temat: Re: Pomysł na dorsza...
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmniejsz dawkę :->

Nie ma obaw. Wszystko jest pod kontrolą specjalisty.

102. Data: 2016-04-04 21:49:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 Apr 2016 21:37:42 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2016-04-04 19:05, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Nie ma obaw. Wszystko jest pod kontrolą specjalisty.

Mówię Ci - przedawkowujesz.

103. Data: 2016-04-04 22:06:11

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-03 o 21:54, Pszemol pisze:

> Byłbym pełen podziwu, ale jak widzę - już nie muszę :-)
> Bo się na tym oczywiście nie skończyło, bo nie mogło.
> Ty musisz mieć zawsze ostatnie słowo :-)))

uwierz mi, że nie zawsze. Przetestowane ;)

--
"Ludzie ograniczeni, a przy tym fanatycy, stanowią plagę
ludzkości. Biada państwu, w którym tacy ludzie mają władzę.

104. Data: 2016-04-04 23:04:49

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka <i...@n...pl> wrote:

> uwierz mi, że nie zawsze. Przetestowane ;)

To musiało być zabawne...

105. Data: 2016-04-07 23:50:10

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-04 o 13:12, Ikselka pisze:

> Nie folia, tylko związki aluminium powstające podczas styczności folii z
> solą i kwasami w potrawie. Dlatego powinno się piec tak, aby GÓRNA
> powierzchnia potrawy nie miała styczności z folią - dolna jest zanurzona w
> sosie z mięsa, więc nie przegrzewają się na niej substancje.

Czyli brytfankę powinnam wylożyć ta folią, nie owijając nią schabu?

--
animka

106. Data: 2016-04-08 11:24:26

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-02 o 16:21, Pszemol pisze:
> "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

> Obsypałem filety mąką semoliną i solą i wrzuciłem do piekarnika
> na 10 minut. Potem odwróciłem filety na drugą stronę i drugie
> 10 minut.
> Wyszły bardzo dobre, ale jednocześnie bardzo "minimalistyczne"
> w smaku... Jeśli wiesz co mam na myśli :-)

Raczej nigdy bym tak nie za eksperymentował - panierka z maki i do
piekarnika... ale skoro twierdzisz że wyszły dobre..

Minimalistyczne.. Dorsz już taki jest delikatny w smaku. Jak już
wspominałem - można dodać szczyptę bazylii i odrobinę soku z cytryny.
Ja osobiście nie lobie dosmaczać ryb cytryną, ale wiem że niektórym
smakoszom coś takiego odpowiada.

> Nie? A przez kogo?

Tradycja, czy choćby zdrowy rozsądek który nakazuje choć przez jeden
dzień w tygodniu zwolnienie od obżarstwa i różnych tłustości.

107. Data: 2016-04-08 11:27:24

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-02 o 16:23, Pszemol pisze:
> U nas w USA i Kanadzie dalej ryba bardzo pospolita.

> Na delegacji w Nowej Funlandii (Kanadzie) nawet widziałem
> jak mrożonego całego dorsza całują rytualnie w pysk :-)
No cóż, zboczeńcy są wszędzie. Jednak trzeba być niezłym dewiantem aby
publicznie molestować martwą rybę..

> Chodzi Ci o posmak Wisły?

Nie, dorsza. Spokojnie możesz sam sprawdzić jak będziesz w Polsce.

108. Data: 2016-04-08 11:29:01

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-02 o 15:58, Ikselka pisze:

> Nie psioczę - solone śledzie w beczkach za "socjalu" były super :-)

Każda ryba była super. A dlaczego dzisiaj łosoś śmierdzi błotem,? A
jaki był wybór... że o cenach nie nie będę pisał.

> Też wędkujesz z kutra?

Tak, byłem parę razy.

109. Data: 2016-04-08 11:30:37

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-02 o 09:17, FEniks pisze:

> Świeże ryby nie są pakowane próżniowo, są na tackach. Trzeba wybierać
> te z jak najdłuższym terminem przydatności.
>
> Ewa

Oczywiście miałem na myśli owe tacki. Także trochę jednak przeholowałem
ogólnie z tą kiepską jakością ryb z Lidla. Przypomniałem sobie już po
wysłaniu postu że tym roku na Wigilię były między innymi "płaty z
karpia" kupione właśnie w Lidlu. Oczywiście co do ich świeżości żadnych
uwag krytycznych. A więc zdarzają się i świeże ryby w tym sklepie, tylko
jak je rozpoznać skoro są pakowane w tych tackach? Data przydatności do
spożycia niczego nie gwarantuje.

110. Data: 2016-04-08 11:32:27

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-02 o 16:28, Pszemol pisze:
> "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

> Nie dałem pieprzu ani bazylii... wyszło dobrze ale pewnie mogłoby być
> lepiej.
>
> Swoją drogą chyba następnym razem powinienem rozmrozić te filety
> przed panierowaniem i pieczeniem :-)) Bo ta cienka glazura lodu wokół
> ryby za bardzo namoczyła panierkę w piekarniku... :-)))
> Ech, człowiek się całe życie uczy ;-)

Można powiedzieć że miałeś nie smażonego/pieczonego, a gotowanego
dorsza... I co się dziwisz że był taki "bez wyrazu"?

w...nie
Postnie!
Re: Pomysł na dorsza...
Re: Pomysł na dorsza...