Re: Pomysł na dorsza...

Subject: Re: Pomysł na dorsza...
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <C...@j...ru>
Date: Fri, 8 Apr 2016 11:24:26 +0200

W dniu 2016-04-02 o 16:21, Pszemol pisze:
> "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

> Obsypałem filety mąką semoliną i solą i wrzuciłem do piekarnika
> na 10 minut. Potem odwróciłem filety na drugą stronę i drugie
> 10 minut.
> Wyszły bardzo dobre, ale jednocześnie bardzo "minimalistyczne"
> w smaku... Jeśli wiesz co mam na myśli :-)

Raczej nigdy bym tak nie za eksperymentował - panierka z maki i do
piekarnika... ale skoro twierdzisz że wyszły dobre..

Minimalistyczne.. Dorsz już taki jest delikatny w smaku. Jak już
wspominałem - można dodać szczyptę bazylii i odrobinę soku z cytryny.
Ja osobiście nie lobie dosmaczać ryb cytryną, ale wiem że niektórym
smakoszom coś takiego odpowiada.

> Nie? A przez kogo?

Tradycja, czy choćby zdrowy rozsądek który nakazuje choć przez jeden
dzień w tygodniu zwolnienie od obżarstwa i różnych tłustości.