Re: Pornografia

From: "Bea" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Pornografia
Date: Sun, 16 Mar 2003 18:25:04 +0100
Sender: b...@p...onet.pl@pb103.wroclaw.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "wega" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b522ac$c3s$1@news.onet.pl...

> Użytkownik Jakub Słocki <j...@s...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:b51qdk$pcj$...@n...onet.pl...

> do
Moga
> pozostanie
> kwestia
>
> W tym co piszesz przyznaje ci racje.
> Jednak to co ogladasz z czym sie spotykasz ,ma wielki wplyw na
> twory naszej wyobrazni,to niczym fundament.

Fundamentem jest nasze poczucie smaku, a nie jedna czy druga scena.

> Narazie nic.

A jakie masz przewidywania ?

> Jednak czesto jest tak ze w czyms uczestniczymy aktywnie,
> nawet nam sie to podoba,dostrzegamy czesto wrecz pozytywne cechy.
> Po jakims czasie lub wydazeniu zaczynamy myslec,
> (uwolnilismu sie z pod wladzy tego czegos)
> Wtedy po pierwsze ,ze jest za pozno, aby cos zmienic, po drugie nie
wyglada
> to tak ,
> jak nam sie wydawalo poczatkowo lub jak widzielismy to wczesniej.

Uwolnić się - brzmi groźnie, ale jak ktoś ma zdrowe podejście do życia od
niczego nie musi
się uwalniać. Piszesz tak jakbyś się czegoś bał.

> Oczywiscie tak jest poki partnerka jest atrakcyjna, a co potem?
> Nie kochac sie z nia wcale ?
> A jezeli juz bedziesz to jak upilnujesz swoja wyobraznie,
> Bo np. inaczej nie bedziesz w stanie tego robic.

Atrakcyjność nie jest związana z wiekiem, na mojego męża najbardziej
działąją dojrzałe kobiety, wiem co lubi czasem nawet zrobię mu małą
niespodziankę
i pstrykam zdjęcie na tę na którą długo się patrzy, ale potem jest śmiechu.

> Znow bedzie pytanie soooryy.
> Czy napewno jestes ok ?czy tak chcesz uwazac?
> Bo to dwie rozne sprawy.
> To nie chodzi tylko o filmy porno ale caly ten kierunek.

O jaki kierunek, że traktują seksulaność jako coś normalnego,
uzgdniają to co im się podoba a co nie i respektują te zasady.
My robimy tak samo i naprawdę jesteśmy z tego faktu bardzo zadowoleni.

w tym zdaniu chyba czegoś brakuje

Beata