Re: Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.

From: "Monique" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.
Date: Tue, 27 Nov 2001 18:18:33 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@milla.33net.fdns.net

Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aizM7.1028401$PV1.20664679@news.chello.at...
> Witam Grupowiczow.
> [ciach]
> Mam do Was wielka prosbe.
> Zaprzyjaznilismy sie z Wlochem mieszkajacym w Polsce.
> Zalezy mi bardzo na ugoszczeniu go w stylu rodzinnym.Poniewaz mistrzynia
> kuchni jest moja 1/2,
> dlatego poszukuje kilku przepisow na oryginalne wloskie dania (oczywiscie
> dostepnych na naszym rynku produktow).Oczywiscie najlepiej jakby byly to
> dania z gat. miesnych i bezmiesnych.

Ale dlaczego chcesz go ugaszczać włoskimi przepisami???? Zaserwuj mu typowo
polskie dania - niech ma możliwość poznać naszą kuchnię. Nie musisz mu od
razu podawać tłustej golonki (przepraszam wszystkich wielbicieli
golonki:-))))), ale mamy tyle typowo polskich dań, którymi możemy się
pochwalić - tu byłoby pole do popisu dla grupowiczów. Kilka miesięcy temu
była zresztą taka dyskusja, co podać jako typowo polskie dania. Ja bym na
przykład podała pierogi z kapustą i z grzybami (bo je uwielbiam:-).....

Pozdrawiam
Monika