Re: Potrzebny przepis na potrawkę z kurczaka

Data: 2010-02-05 07:58:25
Temat: Re: Potrzebny przepis na potrawkę z kurczaka
Od: "Misiek" <p...@o...pl>

Użytkownik "eko" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:hkgf14$ak5$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
> Teraz pozostaje mi tylko spróbować. :-)
>
> Pozdrawiam

I sie pochwalic co i jak wyszlo...
jak dla mnie nie wyjdzie Ci potrawka z kurczaka a raczej kurczak w rosole...
"...zalać wodą tyle, aby przykryła mięso.."
To jest BARDZO wazne
ale tez i wartalo by napisac ze tej wody musi byc jaknajmniej
ja osobiscie robie to troche inaczej - filet z piersi kurczaka dziele na
male porcje ("kwadraty wielkosci 2-3x2-3 cm), podsmazam na masle - wtedy na
prawde jest to bardzo krotko.
Warzywa gotuje w bardzo malej ilosci wody, pozniej dorzucam na krotka chwile
mieso, na bazie tego wywaru robie sos, przyprawiam i... gotowe :-)
Byc moze ne jest to "klasyczna" potrawka z kurczaka.

Polecam tez salatke z kurczaka z kukurydza i ananasem z puszki (jesli ktos
nie lubi owocow w salatce - siekany por polecam do tego), zamiast sosu
dodajemy majonez, solimy, pieprzymy do smaku.
Kurczaka wlasnie podsmazam na masle. Masla nie dodawac do salatki!!! a
smazyc na prawde krotko zeby mieso nie wyszlo "trocinowate" i suche.