Potrzebny przepis na potrawkę z kurczaka

21. Data: 2010-02-05 13:17:19

Temat: Re: Potrzebny przepis na potrawkę z kurczaka
Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-04 23:03, Krzysztof Tabaczyński pisze:

> - 1 cytryna, nieobsikana

No offence, ale o co chodzi z tą cytryną?
To literówka była, czy coś, o czym nie wiem?

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

22. Data: 2010-02-05 15:59:37

Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> No offence, ale o co chodzi z tą cytryną?
> To literówka była, czy coś, o czym nie wiem?

Raczej coś-o-czym-nie-wiesz.
Chodzi o to, aby cytryna nie była pryskana różnymi
środkami chemicznymi.
...ale jak to sprawdzić, to nie wiem. Lizać skórkę? :-)

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

23. Data: 2010-02-05 16:06:39

Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-05 16:59, Krzysztof Tabaczyński pisze:

> Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
..

> Raczej coś-o-czym-nie-wiesz.
> Chodzi o to, aby cytryna nie była pryskana różnymi
> środkami chemicznymi.

To chyba z własnego krzaczka z okna :) Bo w transporcie morskim to bez
pryskania by nie dopłynęła.

> ...ale jak to sprawdzić, to nie wiem. Lizać skórkę? :-)

Umyć zamiast sprawdzać?

> Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Też pozdrawiam
Romek z Łodzi

24. Data: 2010-02-06 12:16:24

Od: "eko" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zabrakło mi odwagi na zrobienie na początku własnego sosu.
Mam to jeszcze przed sobą.
W zestawie: filet z kurczaka, sos z torebki i ryż z torebki,
najlepiej wypadł kurczak. Sos trochę za rzadki, a ryż trochę
niedogotowany. W torbce trudno sprawdzić czy już jest dobry.
Pewnie lepiej byłoby ugotować ryż nie w torebce, ale obawiam
się, że się sklei, a tego nie cierpię.

Jeszsze raz dziękuję i pozdrawiam

25. Data: 2010-02-06 18:40:57

Od: "eko" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze pytanie: dlaczego podczas gotowania kurczaka
w tej niewielkiej osolonej wodzie robi się taka biała piana?
Czy wystarczy ją łyżka zebrać czy trzeba to mięso opłukać?

26. Data: 2010-02-06 22:12:09

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eko" <...@...pl> napisał w wiadomości
> Mam jeszcze pytanie: dlaczego podczas gotowania kurczaka
> w tej niewielkiej osolonej wodzie robi się taka biała piana?
> Czy wystarczy ją łyżka zebrać czy trzeba to mięso opłukać?

Efekt koagulacji białka.

27. Data: 2010-02-06 22:40:03

Od: "Feahisim" <h...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
..

> wtedy na prawde jest to bardzo krotko.

> smazyc na prawde

Kurcze, nie ma takiego słowa.
Jest "naprawdę".

Feah

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4842
(20100206) __________

28. Data: 2010-02-06 22:50:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Feahisim pisze:
> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości grup
..

> Kurcze, nie ma takiego słowa.

Jak to??

Na prawdę trzeba sobie zasłużyć.

;)

Ewa

29. Data: 2010-02-06 23:20:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 05 Feb 2010 13:19:56 +0100, medea napisał(a):

> Nie, jeśli się połączy z masłem, to się nie robią.

Ja mam patent inny: wsypuję do twista mąkę, wlewam nieco zimnej wody, tyle
aby miała szansę rzadka papka, zakręcam i mocno "szejkuję"; ważne aby robić
to wzdłuż pionowej osi słoika, najlepiej też m.w. w pionie. Parę mocnych
ruchów i idealna zawiesina gotowa.
--

Ikselka.

30. Data: 2010-02-06 23:33:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> to wzdłuż pionowej osi słoika, najlepiej też m.w. w pionie. Parę mocnych

Połączyć mąkę z zimną wodą to żaden problem. Jednak kiedy robię
potrawkę, to zależy mi na tym, żeby nie dodawać więcej wody, więc robię
tak jak pisałam. Kiedy do szklanki da się łyżkę masła, mąkę i gorący
wywar, to wszystko pięknie się połączy przy pomocy widelca. Testowałam
wiele razy. Poza tym masło dodaje fajnego smaku. No chyba że ktoś się
boi nadmiaru tłuszczu, to wtedy może być wersja bez masła, ale w takiej
sytuacji koniecznie z zimną wodą.

Ewa

PRZEDSNIADANKO...
PRZYSZEDŁ!!!