Re: Powidla, wreszczcie

Data: 2001-09-29 04:09:26
Temat: Re: Powidla, wreszczcie
Od: l...@a...com (Lilibell555)

>Ogrzewanie wody na gas, gotowanie na gazie, pieczenie tez, ogrzewanie
>mieszkania tez gazowe - srednia roczna wychodzi okolo $40 miesiecznie na
>dwie osoby. To tanio czy nie?
>MB

Tanio.Bo u mnie wychodzi duzo wiecej ale to z powodu ciezkich zim.W zeszla zime
przychodzily rachunki na $200.Latem to prawie w ogole sie gazu nie zuzywa bo i
prysznic jest milszy chlodny w upaly.Czytam o tych powidlach i slinka mi
cieknie i moze je zrobie.Mozna je piec w szklanych formach wylozonych folia
aluminiowa? Troche mnie martwia te przypalone brzegi o ktorych Magdo piszesz bo
wlasnie mi sie odmacza jedna foremka.Pieklam kawalki kurczaka w sosie miodowo
sojowym no i musialam przedziurawic jedna folie bo sie dostal sosik pomiedzy
szklo i folie,przypalil sie i pieknie przykleil folie do formy.Zgroza.Najpierw
myslalam,ze to wszystko wyrzuce ale bohatersko mocze a i sprayem do czyszczenia
spalenizny potraktowalam,wiec jak pomysle,ze znowu by mnie to czekalo...ale
chce sie powidelek i moze sie odwaze bo dzisiaj wykonczylismy sloikowe z
polskiego sklepu.Pyszne!Wieloowocowe.A piekarnik to tak na jakies 200F?Czy
zakryc czy piec odkryte?
Dot