Powód do optymizmu

1. Data: 2020-10-18 14:49:17

Temat: Powód do optymizmu
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Coraz wiecej ozdrowieńców: 92 651 wyleczonych, przybylo 2 489

https://tinyurl.com/y5fol2x5

https://tinyurl.com/y6kxhtma

A w Niemczech 356387 (+7830) chorych, 9767 zmarlych (+33)

https://tinyurl.com/y3wc9we2

U mnie juz 470 (+17), zmarlych 12 (+0) 40,9/100T; 456 (+12), zmarlych 11
(+0) - 27,7/100T

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-10-18 16:08:44

Temat: Re: Powód do optymizmu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 13:49, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
>
> https://tinyurl.com/y3wc9we2
>
> U mnie juz 470 (+17), zmarlych 12 (+0) 40,9/100T; 456 (+12), zmarlych 11

daj spokoj, coraz wiec prawdziwych informacji sie pojawia, np. taka, ze
testy sa w 90% falszywe, co bylo wiadome dla ludzi posiadajacych
informacje, ze ten test stworzony przez nobliste ubieglego wieku, i
ktory przestrzegal, ze ten test nie nadaje sie do badan nad jakimkolwiek
wirusem, ludzie w Polsce publikuja filmy jak taki ratownik medyczny, to
samo mowilem ja nawiazujac do plagi czerwonki w PRL, to teraz
dowiedzielismy sie, ze nalezy myc rece, a jak unia wprowadzala do
sklepow instrukcje mycia rak? no chuje nie beda nas uczyc, lamanie praw
obywatelskich/czlowieka nie ma zadnego uzasadnienia medycznego, ludzie
jak barany ida na rzez, i powiedz mi, ze oddychanie wydalanym z pluc
dwutlenkiem wegla oraz wlasnymi zarazkami sluzy zdrowiu, teraz okazuje
sie, ze te same korporacje walczace ze szczepionke beda w Polsce
wprowadzac wymiane paszportow na chipy, to juz nie jest teoria spiskowa,
to sa fakty i jedna wielka chujnia, ludzie by przezyli gdyby zapewnic im
normalna opieke, to tyle
--
gazebo

3. Data: 2020-10-18 16:37:23

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.10.20 um 16:08 schrieb gazebo:

> [...]
> wprowadzac wymiane paszportow na chipy, to juz nie jest teoria spiskowa,
> to sa fakty i jedna wielka chujnia, ludzie by przezyli gdyby zapewnic im

Dobrze ze przypomniales z tym paszportem. Musze wyrobic sobie nowy, bo w
kwietniu chcielismy (odpukac!) ruszyc do cieplych krajow, a paszport
musi tam byc choc 6 miesiecy wazny (nasze sa do wrzesnia). Mam nadzieje,
ze w ratuszu nie ma zbyt duzych kolejek i moze wystarczy stare (sprzed
roku) zdjecie (jest tam w ratuszu podobno kabina z kamera).

A w ogole potrzeba troche optymizmu jak i humoru. Dotad (35 przypadkow
tygodniowo na 100 tys ludzi) trzeba bylo myc rece tylko po kupce, a
teraz (mamy juz 40,9 na 100T) juz i po siku trzeba myc. :-)

Jako mieszkajacy poza miastem mam w nosie rozne obostrzenia, a jak
jestem w miescie, to poruszam sie rowerem, wiec kontaktow nam zero.

Nadzieje przynosza badania z Canberry, gdzie badano czy pierdniecie
przenosi wirusy, bakterie i inne swinstwa. Mikrobiolodzy pierdzieli na
plytki Petri i okazalo sie, ze nic sie nie rozwinelo jak pierdzieli
przez spodnie (bez spodni jakies kolonie sie rozwinely). Czyli nie bede
mial sie czego bac jak w rozbieralni przed treningami lub gimnastyka (w
poniedzialek, wtorek i srode) bedzie smierdzialo? ;-)

4. Data: 2020-10-18 16:48:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 15:37, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> mial sie czego bac jak w rozbieralni przed treningami lub gimnastyka (w
> poniedzialek, wtorek i srode) bedzie smierdzialo? ;-)

komar nie przenosi HIV, to tez jest interesujace jak rowniez stosunki
doodbytnicze, bo widzisz, zarazki zarazkami a posozyty to inna bajka, a
tych w ludzkiej postaci ogladam za duzo :)

--
gazebo

5. Data: 2020-10-18 17:08:52

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 15:08:44 +0100
doszła do mnie wiadomość <rmhi9d$ja7$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

> [...]
>wprowadzac wymiane paszportow na chipy, to juz nie jest teoria spiskowa,
>to sa fakty i jedna wielka chujnia, ludzie by przezyli gdyby zapewnic im

Widzę, że się zamieniasz w tubę propagandową rosjan, nie obraź się, z tamtej strony
pochodzi niemal cała dezinformacja, jaka zalewa świat(głównie ta dotycząca 5g i
coronawirusa)
Nie, Kary Mullis nie wynalazł testu na obecność wirusa, wynalazł metodę PCR, która
jest
tylko fragmentem testu.
Co do CO2 w maskach, to bzdet dawno obalony na kilka sposobów, wpływ tego, co
pozostaje
pod maską, jest na granicy błędu pomiarowego.
Maski są w praktyce jednorazowe, jak ktoś nosi tygodniami, to sam jest sobie winien.

I tak na szybko:
https://demagog.org.pl/fake_news/testy-pcr-na-korona
wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

Nie tytułować, nie dziękować, wyciągnąć wnioski.
Amen.

6. Data: 2020-10-18 18:58:43

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 16:08, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
> coronawirusa)
> Nie, Kary Mullis nie wynalazł testu na obecność wirusa, wynalazł metodę PCR, która

testu nie na wirusa tylko raka pluc
> [...]
> pod maską, jest na granicy błędu pomiarowego.
> Maski są w praktyce jednorazowe, jak ktoś nosi tygodniami, to sam jest sobie

nie ogarniasz calosci, przykro mi, praca wysilkowa ma w dupie twoje
badania, ja siedze w autobusie przez godzine i musze oddychac przez usta
bo sie dusze, co to ma wspolnego z Rosja nie mam pojecia, pojecie mam,
ze coraz wiecej prawdziwych informacji dociera do ludzi, co do 5G to
byli to tzw. keyworkerzy, wytlumaczacz z jakiego powodu, z jakiego
powodu sa, byly puste szpitale skoro zamyka sie kolejne szpitale z braku
miejsc do przyjec

> I tak na szybko:

na szybko to zlikwiduj terror zwiazany z wirusem grypowym

to sie postaraj, nie dziekuj
--
gazebo

7. Data: 2020-10-18 19:48:03

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 17:58:43 +0100
doszła do mnie wiadomość <rmhs84$o7c$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

> [...]
>byli to tzw. keyworkerzy, wytlumaczacz z jakiego powodu, z jakiego
>powodu sa, byly puste szpitale skoro zamyka sie kolejne szpitale z braku

Siedzenie w autobusie to nie praca wysiłkowa, przebadaj się, weź zaświadczenie, że
nie
możesz tej maski nosić i po krzyku.
99% zdrowych ludzi nie ma kłopotu z maskami, ile tego gazu między maską a nosem jest?
Niewielka ilość w porównaniu do ilości wdychanego powietrza.
Faktycznie taki efekt może wystąpić w maskach gazowych(tam może być tego gazu więcej)
ale
zdrowy człowiek i z tym daje sobie spokojnie radę.

>na szybko to zlikwiduj terror zwiazany z wirusem grypowym

Czemu grypowym? W zasadzie jestem zdania, że grypowców powinno się traktować tak samo
jak
covidowców, siad na dupie w domu albo maska.
Jakiż to terror z maskami, jakaś ujma na honorze czy sposób na zniewolenie? Nie
rozumiem
tego zjawiska.
Rozumiesz chyba to, że ten wirus jest z nami dopieto od pół roku, nie wiemy jeszcze,
co
on potrafi i jakie są czasoodległe konsekwencje jego nosicielstwa, poczekaj dwa lata
wnioskami(skromnie licząc, ja obstawiam, że nawet za pięć lat nie będziemy
wszystkiego
wiedzieć).

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

>to sie postaraj, nie dziekuj

Co tu się starać, część mojej edukacji to była nauka o tym, jak oddzielać ziarna od
plew,
nie musisz się o mnie martwić.

8. Data: 2020-10-18 21:03:17

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.10.20 um 19:48 schrieb Olaf Frikiov Skiorvensen:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 17:58:43 +0100
> doszła do mnie wiadomość <rmhs84$o7c$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

W pewnym sensie jestem w grupie ryzyka (ale nie z powodu chorob czy
innych dotkliwosci) i od konca marca chodze na treningi kondycyjne raz w
tygodniu. Dwie, dwie i pol godziny roznych urzadzen (Bauchtrainer,
Extensionstrainer, Ab- lub Adduktion, rower, squats itd.), dostajesz
plan (17, 18 punktow) otwarte lub pol otwarte okna, maseczka na gebie i
jakos zyje. Obok mnie pare osob w bezpiecznych odleglosciach, co pare
metrow plyny dezynfekcyjne do rak i urzadzen. A towarzystwo rozne, ale
glownie 50+ i jakos nie slyszalem, zeby ktos zachorzal (zamkneliby wtedy
bude lub chociaz dzwonili do nas, bo maja liste cwiczacych z godzinami).
Tak wiec nie bardzo rozumiem wszystkich co narzekaja, ze zmusza sie ich
do noszenia maseczek w sklepie lub piekarni. 5-15 minut i zadnego wysilku.
Btw. Chodze tez dwa razy w tygodniu na gimnastyke grupowa - 45 minut,
grupa 8 osob (wczesniej 6), na zewnatrz nosimy maseczki, a na sali
umowilismy sie, ze je zdejmujemy, ale kazdy zachowuje dystans 2-3 metry
od innych (czasem sa tez malzenstwa). Tez nikt nie zachorowal.

9. Data: 2020-10-18 23:05:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2020 o 21:03, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> umowilismy sie, ze je zdejmujemy, ale kazdy zachowuje dystans 2-3
> metry od innych (czasem sa tez malzenstwa). Tez nikt nie zachorowal.

No widzisz, w Niemczech jest ogólnie większa kultura wśród ludzi i
przede wszystkim większe poczucie odpowiedzialności za to, co się robi.

Tutaj - koleżanki mąż poszedł na osiedlową siłownię i się zaraził, ma
covid. Właściciele siłowni odczuwali objawy (lekkie), ale nie pomyśleli
o tym, żeby się przetestować albo profilaktycznie nie pojawiać się w
siłowni. Nie pomyśleli albo raczej tradycyjnie - sądzili, że jakoś to
będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.

Ewa

10. Data: 2020-10-19 00:12:21

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Oct 2020 23:05:51 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f8cae2e$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
od FEniks <x...@p...fm> :

> [...]
>będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
>nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.

Obym się mylił, ale moim zdaniem ofiary pójdą w grube dziesiątki tysięcy, znam kilku
denialistów covidowych, są tak przekonani o tym, że to tylko "takie mocniejsze
przeziębienie", że nawet śmierć kogoś z rodziny by ich nie przekonała, jeden z nich
łyka
straszne ilości witaminy C, już się zrobił cały zielonkawy od tego procederu, obawiam
się
też, że takich ludzi jest zbyt wielu aby można było jakoś to zwalczyć(czesi musieli
ostro
rozganiać demonstracje z udziałem tego typu osobników, jest sporo poszkodowanych, a
dopiero początek).
No i te maski, nie rozumiem tego fenomenu, dusisz się? No to się przebadaj i zostań w
domu jak masz dodatni wynik, w domu nie musisz mieć maski.

>Ewa

Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!
testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach